Hallo, weet iemand waar je zo een motoras kan vinden voor een himax 2816-1220 er zijn wel winkels in america die dit verkopen maar niet verzenden naar Belgie. Heb me al rot gezocht.
Groetjes

Groetjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar een motor van om en bij €40 die geen 10 minuten gedraait heeft.....
Een normaal mens krijgt niet binnen 10 min. een 4 mm motoras krom.
En omdat de as door een gewoon stuk staal kan worden vervangen gaat een handelaar ze niet op voorraad leggen.
Mvg Johan
Ik verwijt de handelaren niets hoor echt niet ik wilde zeggen dat himax ze niet leverd.
Ik verwijt de handelaren niets hoor echt niet ik wilde zeggen dat himax ze niet leverd. tjah nog nooit met een vliegtuig gevlogen en op een toch wat winderige dag toch proberen wetende dat ik geen ailerons heb is idd niet normaal :lol:.
Dus omdat de assen kunnen vervangen worden door een stuk staal zouden de handelaren ze niet opp vooraad liggen hebben? Iedereen die heli vliegt plooit wel eens een as en geloof me ze worden goed en veel verkocht die assen. nuja eind goed al goed.
Hoe krijg je een 5 mm as krom .
Verenstaal heeft elke modelbouwwinkel.
En iets draaien kan je vergeten .
Word niet precies genoeg en iets wat je kan draaien is te zwak.
Mvg Johan
Ps : himax assen zijn gewoon te koop , alleen wil niemand de transportkosten betalen en een winkelier verdient er niks aan.
5 mm verenstaal in een motor krijg je alleen krom als je met volgas op een harde ondergrond crasht .
Mvg Johan