motorbevestiging inlijmen

• Topicstarter Topicstarter Trekkie
  • Startdatum Startdatum
T

Trekkie

Guest
Ik moet na een crash :cry: opnieuw mijn motorbevestiging inlijmen.
Hoe bepaal ik de hoek van de motor?

Vliegtuig: Elektro zwever Kyosho Aero met een spanw. van 1995 mm
motor: Graupner speed 600
prop: cam folding 19-10 carbon
accu: T.Tiger 8,4 V 3700mAh NiMh
Ik vlieg tevens met een lipo 3 cellen 2000 mAh

Mijn vriendelijke dank :)

je hebt hier toch al een topic over?
waarom een nieuw?

grtz

Omdat er wordt op het eerste draadje niet meer gereageerd.
Lekker belangrijk zeg.

Als jij nou eens met een antwoord komt i.p.v. wijsneuzerig te doen. Volgems mij is dit forum daarvoor.
Hoe belangrijk is het eigenlijk voor je dat ik weer een draadje opstart...
sorry..maar hier kan ik nou pissed over worden.
Ik wil morgen vliegen man.....snap je.
MEGA

Schijnbaar is dit model niet zoveel in gebruik bij de mede forum gebruikers vandaar dat je geen concrete antwoorden krijgt. Een soort van vuistregeltje is 3 graden naar beneden en 3 graden naar rechts.

Verder is jou antwoordt op de post van Samuel niet echt gepast. Dubbelposten vinden wij allemaal niet zo prettig omdat dan de antwoorden op 2 verschillende plaatsen komen en jij er straks helemaal niet meer wijs uit komt. Daarnaast is niet iederen constant op het forum te vinden. Zo gaan er velen ondanks het mindere weer toch gewoon vliegen of ze hebben andere (familie) verplichtingen.

Oke Trekkie.
Zal eens proberen jouw een vriendelijk antwoordt tegeven.

Hoop eigenlijk wel dat je een spinner gebruikt.
Maak het motorschotje vast aan je motor.
Smeer het schotje lekker in met wat 2 componentenlijm.
Steek de motor met schotje in het neusje.
Druk vervolgens je prop met spinner op het asje.
druk de motor zover mogelijk naar voren.
De spinner keurig tegen rompje aan en walla alles weer op zijn plaats.

Als dit geen antwoordt is!! :lol:

Han.

Theo, je hebt gelijk dat mijn antwoord niet gepast is maar hier wordt ik zo moe van.
Ik vraag mij dan af zo'n iemand als Samual speciaal op zoek is naar dit soort....hoe zal ik het noemen...vergissingen... of is het zijn jeugdigheid.
Als dit niet gewenst is kan dat ook anders geformuleerd worden, dan ben ik ook kieskeuriger in mijn woordkeuze.
OK zand erover.

Theo en Han, bedankt voor jullie antwoord..als jullie vrouwen waren had ik jullie gekust. :thumbsup:

Trekkie zei:
Theo, je hebt gelijk dat mijn antwoord niet gepast is maar hier wordt ik zo moe van.
Ik vraag mij dan af zo'n iemand als Samual speciaal op zoek is naar dit soort....hoe zal ik het noemen...vergissingen... of is het zijn jeugdigheid.
Als dit niet gewenst is kan dat ook anders geformuleerd worden, dan ben ik ook kieskeuriger in mijn woordkeuze.
OK zand erover.

Theo en Han, bedankt voor jullie antwoord..als jullie vrouwen waren had ik jullie gekust. :thumbsup:

euhm meneertje ik ben niet op zoek naar mensen die vergissingen maken, ik wil je enkel maar wijzen dat dubbele topics hier op dit forum niet gewenst zijn, als je mij nu gaat confronteren met jeugdigheid vind ik dat enorm laf, simpel gezegd hoor, kan ik ook zeggen dat jij zo doet omdat je een ouwe bent, hier komt dus logisch gezien een slotje op, dus idd zand erover ;)

Als er even niet meer op je topic wordt gereageerd kun je hem zelf ook een 'schopje geven' trekkie, dan staat hij weer bovenaan. Dit doe je door bijvoorbeeld zelf nog een reactie te plaatsen in de trant van 'Kan niemand mij hier mee helpen?'. Dus....

samuel speltdoorn zei:
Trekkie zei:
OK zand erover.

euhm meneertje ik ben niet op zoek naar mensen die vergissingen maken, ik wil je enkel maar wijzen dat dubbele topics hier op dit forum niet gewenst zijn, als je mij nu gaat confronteren met jeugdigheid vind ik dat enorm laf, simpel gezegd hoor, kan ik ook zeggen dat jij zo doet omdat je een ouwe bent, hier komt dus logisch gezien een slotje op, dus idd zand erover ;)

het antwoord ligt in je antwoord

samuel speltdoorn zei:

Ik had gehoopt dat je het zou begrijpen.

De woorden laf en simpel getuigen niet van volwassenheid. Hiermee bedoel ik niet jouw jeugdigheid gezien dit iets van alle leeftijden is.
Voor wat het nog waard is in 2006...jij bent 15 en hij 38 dus een beetje respect is wel op zijn plaats maar je zal mij (ook 38) wel ouderwets vinden.
Trekkie geeft aan dat zijn antwoord niet gepast was dus ik zou zeggen water bij de wijn..maar jij vond het nodig om je gram te halen.
Wijsneus is niet leuk en onnodig maar jouw bewoordingen zijn zeker ook niet passend.
Je had vb. eerst antwoord kunnen geven zoals Theo Coenen en dan vragen waarom een 2e zelfde topic...is toch een andere invalshoek n'est ce pas?
Met je 15 jaar kun je ook de wijste wezen.

Go in peace my modeling brother :wink:

Back