Motoren

F.van.Gent

In Memoriam
:D :?: :idea: Vraag
Ik heb nog verschillende motoren liggen waar van sommigen met opschrift er op
en sommigen staat niets meer op
Mijn vraag is nu ken ik er op een of ander manier nog achter komen met wat voor motor ik te doen heb of bij benadering of zo
en eventueel met metingen of iets dergelijks
afwachtend op antwoorden van de forumleden vrijblijvend f van Gent

F van Gent,

Over welke motoren heb je het electro of verbrandingsmotoren? Bij verbrandingsmotoren is dat tamelijk simpel om de inhoud, bij benadering, te meten en te weten

De formule voor de inhoud V is dan V = (Pi)R2H.

De H (hoogte) is de afstand tussen het Hoogste dode punt en het Laagste dode punt van de zuiger in de cilinder. R is de straal van de zuiger. Gewoon de koelkop afvijzen en met een dieptemaat/schuifmaat opmeten en uitrekenen. Foto's?? Dan kunnen we eventueel een identificatie Quiz houden en zo verder borduren over welke motor het is alsook zijn specifieke eigenschappen.

Stevo

Stevo zei:
Foto's?? Dan kunnen we eventueel een identificatie Quiz houden en zo verder borduren over welke motor het is alsook zijn specifieke eigenschappen.
Heer Van Gent,
Wanneer u foto's heeft van de motoren, kunnen we bovenstaande ook proberen voor uw electro motoren.
In uw eerste posting vertelde u dat een aantal moteren waren voorzien van opschriften.
Wanneer u die met ons deelt, kunnen we ook daarover ons licht laten schijnen.
Op deze manier kunnen we u wellicht helpen.

Wim

Maak er een foto van, post dat hier en er zijn vast mensen die een en ander herkennen.

Back