motoren

ik heb even een vraag .ik wil van een auto ruitenwissers motoren in mijn sleper bouwen wie heeft daar ervaring mee . ik heb een boot van 2 meter 20 hij weegt compleet met ballast 95 kg . en zijn die motoren sterk genoeg?

gr freddy

hallo freddy

ik zag vandaag dat je je boot aangeboden had !
op marktplaats ? hoezo dat dan....
maar je ken het beste misschien naar de sloop gaan en kijken voor ventilator motoren
zeer sterk en zeer zuinig

hoi armando

nou het is niet zo zeer dat ik de sleper kwijt wil ,als ik het verkopen kan dan wil ik een iets kleiner smit sleper weer kopen. is wel iets makelijker om te vervoeren. maar zolang ik de sleper nog heb wil ik andere motoren proberen ,en jij zegt ventilator motoren zou dat beter gaan dan ruitenwisssers motoren?

gr freddy

ja ik denk het wel
ik denk ook dat ze een stuk meer power leveren
maar je ken het altijd nog proberen als het verkeerd gaat met 1 van die 2 en je bent tenslotte niet veel kwijt voor die motoren zowel van de ruitenwisser als de ventilatormotoren

ik ga het proberen met die ventilator motoren .ik heb nu van die motoren weet bij god niet wat voor motoren het zijn wat ik wel weet dat ze in italie gemaakt zijn en ze werken prima maar ik ik vind dat ze een beetje telkort doen aan de grote van de sleper.ik heb ze gekregen .waar vaar jij mee dan . :D

hoe bedoelt u....?

wat voor motoren of welke schepen ik heb ?
en die motor die ik heb van de sloop is van het merk bosch zowel 12 volt als 24 volt

Back