Motorgeluid bij Piper_Gelb for AFPD

Ik heb de Piper-Gelb_for_AFPD.zip geinstalleerd op mijn computer. Alles werkt prima maar ik heb er geen motorgeluid bij. Ik heb geprobeerd om een wav van een ander toestel te renamen in Piper-Gelb.wav en in de map sounds te zetten maar geen resultaat. Waar moet ik zoeken??

volgens mij is het zo dat er in de tmd file word verwijst naar een geluidsbestandje, dus een naam!
als je die naam kan vinden waar dat geluid moet werken moet je dus dat geluidsbestandje die naam geven.

het kan ook zijn dat er een geluidsbestandje in de download zit.
dan moet je dat geluidsbestandje verplaatsen naar de map "sound"

Hoi,

Dat was de gouden tip. Die .wav moet je, 3w240-2.wav noemen in de map Sound en je hebt geluid. Het geluid reageert niet op loopings en duikvluchten maar dat is mider erg dan vliegen zonder geluid.

ok,

maar wat heb je gedaan dan??
zat er een geluidsbestandje bij met de verkeerde naam, of moest je zelf een geluidsbestandje kiezen en een naam geven. hoe kom je trouwns aan die naam dan??

tja. ik wil het wel ff weten!!...

mvg

Hoi,
Ik heb een ander wave gerenamed in de map Sound. Ik had ook op www.rc-sim.de, de Super_Decathlon gedownload en dat geluid heb ik gerenamed. De naam van het sound-bestand heb ik in de .tmd van de Piper gevonden geheel volgens jouw aanwijzing en het werkte. De sound stond ergens helemaal onderaan. De .tmd openen en dan helemaal onderaan staat de verwijzing naar de sound. Er staan er meer, maar diegene die ik noem werkt in ieder geval.

Groetjes en succes ermee.

Back