Motorkabels vervangen

Ik heb een vraagje. Ik wil de motorkabels vervangen (de huidige zijn iets te kort) maar ik kan nergens de juiste kabels vinden.

Welke gebruiken jullie altijd? En waar halen jullie het vandaan?

Lennart, aangezien je uit heerhugowaard komt. Ga eens langs MUCO in Alkmaar. Daar hebben ze het zeker hangen en ook de juiste maten en diktes...

Ja klopt, enkel heb ik daar elke keer het idee dat ik behoorlijk geflest wordt. Ik heb liever een meter waar ik een stuk afknip dan een prefab van 3 euri...

dan vraag je toch om een stuk rood en een stuk zwart ( of andere kleuren als die de voorkeur hebben en leverbaar zijn ) ipv een kant en klaar product. Ik kan me niet voorstellen dat je daar daadwerkelijk geflest wordt. Denk dat het dan eerder miscommunicatie zal zijn.

Dat hebben ze daar ook liggen hoor. Dus ik weet niet waarvoor de kabels moeten zijn maar het lijkt me heel erg stug dat Chris van Muco mensen staat te flessen... Gewoon naar losse stukken van een meter vragen dan komt het wel goed. Anders even verder rijden naar Heemskerk naar RCspeedworld, die heeft het ook... Losse stukken in rood en zwart meen ik.

hey bedankt voor de reacties!

Ik denk dat het flessen iets te letterlijk op wordt genomen :-) Ik bedoelde meer dat je er vaak iets meer voor betaald omdat ze met 2 stukjes van 10 cm in een mooi plasticje zitten. Ik rij donderdag eens naar rcspeedworld.

Dank je wel.

anders loop je ff naar Huider is om de hoek bij jou?

en ik krijg binnenkort ook stuk zwart en rood binnen...mag je wel stukje vanaf knippen hoor..als het niet bij de douane blijft liggen (A)

Back