motortesters gezocht

ron van sommeren

Forum veteraan
Zie http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=567173&page=2#post6095401

991.jpg

Iets voor Harold?

Wil best een gratis motor (lost van de verzendkosten) maar kan geen schema's aandragen met testresultaten ;)

hmmmmmm zou wel graag meetesten, dan testen op mijn acromaster, weet er iemand waar je je kan informeren voor dat testen? vind niks bij rcgroups :P

beste groeten!

lezen samuel.. staat er echt.. ik ga niets voorzeggen :P

Heb me aangemeld voor testen. Thnx voor de tip Ron!

ik vind het nog niet :?
ik vind enkel de specs van die motors,
geef es link aub

greets

Hoi alle mensen met test-inspiraties, bezint eer gij begint.

Ik heb een tijdje terug, ook via een Ron-tip (nogmaals dankuwel Ron) mezelf opgegeven op een nieuwe (uiteraard) borstelloze regelaar te testen. Tof, knap, gratis test exemplaar in de brievenbus, met programmeermodule. Maar !!!! véél werk. Ik ben er dagen mee bezig geweest, allerhande testopstellingen gemaakt, met propellors gesleurd (na een hele resem props te kopen :? ), met batterijen gezeuld, met voedingen geprutst, en er veel tijd in gestoken. Let wel, het is erg leuk, en je hebt even het gevoel van "ik behoor tot de kleine selecte testgroep wereldwijd"; erg fijn voor je binnenste ego :).

Als je de kans krijgt, doe het dan, maar weet dat je niets voor niets krijgt.

Gegroet.

rafgol zei:
Hoi alle mensen met test-inspiraties, bezint eer gij begint.

Ik heb een tijdje terug, ook via een Ron-tip (nogmaals dankuwel Ron) mezelf opgegeven op een nieuwe (uiteraard) borstelloze regelaar te testen. Als je de kans krijgt, doe het dan, maar weet dat je niets voor niets krijgt.

Gegroet.

Maar ondertussen zijn we wel een scorpion esc rijker! 8)

"Thank you for your paying attention to ELEmodel products, our test sample will be sent out by the end of this month. I'm sorry for telling you of the delay.
The way of payment for shipping that you have mentioned in your PM will be informed to you as soon as we finish selecting the right person for the test."

Heb gisteren een PB gestuurd en ook die reaktie gekregen, afwachten dus ;)

Toendertijd net als Rafgol die Scorpio 30A regelaar gehad, prima ding, doet het nog steeds perfekt! :D

Back