Mountianbike versus 1/10 Electro

Hey racers,

Vandaag Elvo zien sterven op het mountainbikepad van Kasterlee. :-)

Reminded me of something!

Oa. Stefan Meskers, Wouter Zwijnenburg en een paar andere 1/10 piloten opperden vorig jaar het idee om samen eens te mountainbiken!

Welnu, we gaan dat eens concreet meken se. Gezien Simon nu 1/8 nitro vlamt en jullie hem verschrikkelijk missen :-) kunnen jullie eens tegen hem koersen 'inn the flesh!!!!'
Afspraak in Kasterlee; hét mooiste circuit in de benelux; 33 km.

Datum: zondag 9 mei?

Wie durft????

Igor

Koop jij een mountainbike voor me ? :)

Hmm.. heb net een nieuwe Downhill fiets erbij. Nu nog sparen voor nieuwe vering, koop jij die ook voor mij:p? Dan starten we het MMT (Mountainbike Modelbouw Team).

Tim

@igor
i'm in, alleen zal ik de waterdrager worden! ik moet mijn goddelijke figuur wel in stand houden ;)
wouter zal ook zeker mee gaan.pm me maar voor meer details/doping/nieuwtjes
gr stefan

Uw goddelijk figuur werkt zeker mee...downhill :-)

@ cooper & Tim; fietsen te huur bij 'van de water', kasterlee. Prima materiaal!

Voorlopig:
Simon
Stefan
Wouter Zw (Stefan, bel je wouter effe?)
Igor
....

Ah 't is toch serieus, ik dacht dat Igor teveel Desperadoz gedronken had....

Ik ga misschien mee, 9mei is't een R4 meeting en normaal ging daar naartoe.

Jammer! Ver weg, ben vervent mtb-er... Maar ja, een mod erbij maakt het ook minder leuk uiteraard.. :D
Heb het topic ff in het meetingen deel gezet.

@ cooper & Tim; fietsen te huur bij 'van de water', kasterlee. Prima materiaal!

Haha, heb thuis 3 Mountainbikes staan dus huren is voor mij niet nodig. Maar ff voor de duidelijkheid, fiets die dag niet mee ga lekker tourtocht fietsen.

Tim

@ Rogier
als fervent mtbiker moet je zeker ooit de drie lussen van Kasterlee gereden hebben: 33km bos, 2km asfalt, zand, modder, singeltracks met flow, singeltracks die venijnig technisch zijn..... Zeker de verplaatsing waard vanuit het verre noorden! Stefan en Wouter komen van Rotterdam. Misschien zit daar wel een carpull in?

@ Kris
vertrekuur staat nog niet vast... 11h? Zopu tof zijn moest je erbij zijn. Nog kandidaten bij ORRA? Kris Celis?

@ Tim
Als je 3 mtbikes hebt ken je zeker Kasterlee. Mocht dat niet het geval zijn zou ik die tourtocht maar schrappen :-) Aan Simon zal je een hele kluif hebben om hem achter jou te houden :-)

@ Cooper
R4 meetings zijn slecht voor de gezondheid! :-) Mtbiken is nog erger!! :-) :-)

@ Rogier
als fervent mtbiker moet je zeker ooit de drie lussen van Kasterlee gereden hebben: 33km bos, 2km asfalt, zand, modder, singeltracks met flow, singeltracks die venijnig technisch zijn..... Zeker de verplaatsing waard vanuit het verre noorden! Stefan en Wouter komen van Rotterdam. Misschien zit daar wel een carpull in?

@ Kris
vertrekuur staat nog niet vast... 11h? Zopu tof zijn moest je erbij zijn. Nog kandidaten bij ORRA? Kris Celis?

@ Tim
Als je 3 mtbikes hebt ken je zeker Kasterlee. Mocht dat niet het geval zijn zou ik die tourtocht maar schrappen :-) Aan Simon zal je een hele kluif hebben om hem achter jou te houden :-)

@ Cooper
R4 meetings zijn slecht voor de gezondheid! :-) Mtbiken is nog erger!! :-) :-)

zal proberen of ik ze effe bij mijn ma kan laten, zal het eens vragen. ook of er zijn van Orra die mee willen.

Ik ken die singletracks, zit echt veel "flow" in i.d.d.
Zeker de moeite waard, alleen ik kom niet af wegens gebrek aan conditie (fietsen zat dat wel).

@ Rogier

@ Kris

ik zal er zijn, kindjes oppas gevonden dus, laat maar weten om hoelaat en startplaats.

schitterend Kris!

Voorlopig:
Simon
Stefan M
Wouter ZW
Igor
Kris L

9 mei 11h, start parking floreal ( kruising lus groen en blauw)

Igor

ps idd niet de bedoeling om mekaar in de vernieling te rijden; samen uit, samen thuis!

@Orgi: wij zijn in Herentals vertrokken, dus dat stuk rode waar je ons tegenkwam was de laatste kilometer. En op dat stuk bangelijke single track waren we al gestorven.

Op 9 Mei zit ik op een vliegtuig richting een land met veel negerkens :-/

Zie ik ook wel zitten :-)

Maar euh, heb ook (nog) geen fiets, en geen mtb ervaring... Is dat doenbaar als ge gewoon zoals iedere mens kunt fietsen, of heb je super skills nodig om op 5cm brede paden 180° bochten te nemen en om over boomstammen te rijden en zo? :-)

Ook, kan je dat parcours rijden met een crossfiets of moet je echt een mtb hebben? Want toevallig of niet, ik was van plan een fiets te kopen, maar dan eerder een crossfiets omdat ik die 90% van de tijd op vlakke weg ga gebruiken, en 10% voor uitstapjes zoals deze.

Zie ik ook wel zitten :-)

Maar euh, heb ook (nog) geen fiets, en geen mtb ervaring... Is dat doenbaar als ge gewoon zoals iedere mens kunt fietsen, of heb je super skills nodig om op 5cm brede paden 180° bochten te nemen en om over boomstammen te rijden en zo? :-)

Ook, kan je dat parcours rijden met een crossfiets of moet je echt een mtb hebben? Want toevallig of niet, ik was van plan een fiets te kopen, maar dan eerder een crossfiets omdat ik die 90% van de tijd op vlakke weg ga gebruiken, en 10% voor uitstapjes zoals deze.

Crossfiets is oke, en aan tempo samen uit, samen thuis, zeker en vast niet.

ik heb wel nooit met crossfiets gereden, alleen MTB en race fiets.

Crossen in de bossen en ook een beetje vossen!

Ik ga ook meedoen :-), zijn de MTB's da ge kunt huren écht oké? Ik HAAT slechte fietsen.

ah 't is trouwens Mountain en niet Mountian, een beetje zoals Belguim en Belgium ;-) hihi

@ Elvo: voor mij 2 graag

Laatst bewerkt:
Crossen in de bossen en ook een beetje vossen!

Ik ga ook meedoen :-), zijn de MTB's da ge kunt huren écht oké? Ik HAAT slechte fietsen.

ah 't is trouwens Mountain en niet Mountian, een beetje zoals Belguim en Belgium ;-) hihi

@ Elvo: voor mij 2 graag

Moest er probleem zijn , ex fietsenmaker gaat ook mee dus, komt wel goed.

Back