Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zelfs bij perfect normale en ook bij superzachte landingen is het landingsgestel van de gemini tamelijk waardeloos in zijn oorspronkelijke vorm. Ik heb vanmiddag mijn gemini ingevlogen en bij de landingen op onze asfaltpiste springt de gemini op en neer als een dol konijn. Er zijn reeds een heleboel verbetering voorgesteld op allerhande fora maar ik denk dat ik voor een carbon onderstel ga gaan.
Ik weet alleen nog niet welk.
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Carbon Fiber Landing Gear 130mm $21.20
of deze
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Carbon Fiber Landing Gear 150mm $18.75
Zelfs bij perfect normale en ook bij superzachte landingen is het landingsgestel van de gemini tamelijk waardeloos in zijn oorspronkelijke vorm. Ik heb vanmiddag mijn gemini ingevlogen en bij de landingen op onze asfaltpiste springt de gemini op en neer als een dol konijn. Er zijn reeds een heleboel verbetering voorgesteld op allerhande fora maar ik denk dat ik voor een carbon onderstel ga gaan.
Ik weet alleen nog niet welk.
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Carbon Fiber Landing Gear 130mm $21.20
of deze
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Carbon Fiber Landing Gear 150mm $18.75
Ik denk dat dit rustig onder de originele kunststof bevestiging gemonteerd kan worden. Maar ik vraag me af hoe je de wielen en de wheelpants op het landingsgestel kan monteren.
met de tuning setup van mpx erin word het geheel nog met gemak omhoog getrokken![]()
Ik heb absoluut geen problemen met mijn MM landingsgestel, niet met drijvers, niet met wielen
Nog gelukt Paul?