MPX 30xx mixer trimmen?

ik heb op m'n BUG een drukschakelaartje aangebracht, om iets naar rechts te sturen bij een SAL worp...

deze 'stuurfunctie' heb ik handmatig gemixt met m'n V-staart, alleen nu kan ik niet meer trimmen met de trims op m'n zender!!

heb nu nog maar zo'n schuif mee gemixt om toch m'n hoogte te kunnen trimmen, maar dit is natuurlijk niet echt de bedoeling. De stand van de servo wordt nu bepaald door 4 aparte ingangen :roll:

kan dit niet anders? of doe ik wat verkeerd?

alvast bedankt

Joost,

Volgens mij heb jij bij het defnieren van de mixer (ZBV-MIX) de trim optie uitgezet. Deze kun je aan of uit zetten m.b.v. de R als je de ingangen van de mixer definieerd. Er komt dan bv. Hohe+T te staan als je de trims aan hebt staan.

Dus mixer ff opnieuwe definieren met trims en dan opnieuw toewijzen aan de servo-uitgangen maar dat wist je hoogstwaarschijnlijk al.

Groetjes,

Rick

THX!

dat was het dus, wist ik veel :)

alleen wel balen dat al je servo instellingen na het wijzingen van een mixer weer gereset zijn.... :?

nogmaals bedankt 8)

Ja dat resetten is een beetje lastig, maar op deze manier heb je wel 36 8) vrije mixers ofzo. Das toch af en toe handig, but Freedom comes at it price. :?

Groenten

Rick

Back