Zo!
Eerst de oude, gebroken motorophanging verwijderd:
Dat gung niet makkelijk. Secondenlijm zit ERG goed vast op elapor.
De nieuwe steunen vervolgens ingelijmd met epoxy. Het plastic motorschot er even op geschroefd als mal. En dan vasthouden maar!
Nieuwe motor er in (die wilde ik toch al vervangen)
.
En klaar is de romp weer!
Dan de vleugel. Toch besloten dat ik mijn eigen vleugel wilde repareren. De staat van mijn vleugel is toch beter dan de gekregen vleugels van Vogelman. Dus de gekregen linker vleugel als donor vleugel gebruikt.
Nu drogen maar, morgen naschuren, servodraad repareren en klaar is de mentor!.
Eerst de oude, gebroken motorophanging verwijderd:


Dat gung niet makkelijk. Secondenlijm zit ERG goed vast op elapor.
De nieuwe steunen vervolgens ingelijmd met epoxy. Het plastic motorschot er even op geschroefd als mal. En dan vasthouden maar!

Nieuwe motor er in (die wilde ik toch al vervangen)
.

En klaar is de romp weer!
Dan de vleugel. Toch besloten dat ik mijn eigen vleugel wilde repareren. De staat van mijn vleugel is toch beter dan de gekregen vleugels van Vogelman. Dus de gekregen linker vleugel als donor vleugel gebruikt.




Nu drogen maar, morgen naschuren, servodraad repareren en klaar is de mentor!.