MPX3030 cijferslot openen

• Topicstarter Topicstarter Stijn
  • Startdatum Startdatum
S

Stijn

Guest
Hoi, ik heb een MPX3030 zender, en daar kan je blijkbaar een cijferslot instellen...
nu kan ik dus alleen nog maar in het menu komen, als ik dat cijferslot weet.
en ja, je voelt hem al aankomen, dat weet ik niet :x
is er een manier om dit te omzeilen, of om de hele zender te reseten o.i.d.?

er zit geen extra accu in de zender om het geheugen te bewaren toch?

het rare is, dat er niks over in de handleiding staat, en ik weet dus ook niet of/hoe ik de ingevoerde code moet bevestigen (soort enter)

ook wel vaag, je moet het cijferslot openen :roll:
afb317.jpg

anders maandag maar ff naar de technische dienst bellen...

ik hoop dat iemand mij kan helpen
groeten
Stijn

even Willem Bravenboer mailen van IMA,hij heeft een schema van de service stekker(simpele doorverbinding op din connector) en deze is ook voor resetten.

Jan

:idea: dat is een idee, thx

weet iemand (jij?) zijn emailadres, of zal ik gewoon naar het IMA info adres mailen..?

weet iemand hoe ik ik contact kan komen met de 'Mulptiplex technische dienst Nederland'?

van Mourik
Tel. nr. staat wel op de bon van de controlle van je zender , en anders wel op de bon van de controlle van joost z'n 3010 :wink:
Als je geen nummer kan vinden ff zoeken op internet ze zitten in maasland.

MarcelB zei:
van Mourik
Tel. nr. staat wel op de bon van de controlle van je zender , en anders wel op de bon van de controlle van joost z'n 3010 :wink:
Als je geen nummer kan vinden ff zoeken op internet ze zitten in maasland.

tja, dat dachten wij ook.... staat dus op geen van beiden :x
ik zal wel weer verder zoeken op internet

bedankt wim :)

is gelukkig niet meer nodig :D
zojuist heeft Joost het euvel opgelost, door bepaalde contacten in je leerling-leraarpoort met elkaar te verbinden, krijg je een speciaal 'scherm' met info en daar staat de code :twisted:
(owja, de te verbinden contacten heb ik via Willem (van IMA), dus ook jij erg bedankt Jan :wink: )

Back