MQX op de standaard rtf zender

Zijn er mensen die de MQX op de standaard bijgeleverde rtf zender in de beginnersmode hebben gevlogen [rode lampje knipperd dan].
En daarna met de dx6i was ik benieuwd of er dan nog verschil in zit,want vind hem super stabiel en makkelijk vliegen in de beginnersmode ,en zo,n goede piloot ben ik nu ook weer niet :D

Ik vlieg met die kleine rakker met de bijgeleverde rtf zender zowel buiten als binnen en in de beginnersmode en de andere mode. Vind het een superding en heel crash bestendig. ik heb geen spectrum zender maar een futaba voor het echte werk dus met de MQX gaat hij niet samen.
Maar ik heb wel een t380 quadcopter omdat de MQX zo leuk was heb ik die aangeschaft en daar heb ik dus wel m'n futaba opgezet en met Dual Rate & Exponential kan je het zelfde bereiken als de "beginners" en "gevorderde stand" van de MQX dan kan je hem zo fel of tam maken als je zelf wil en dit zal zeker ook met de spectrum zender mogelijk zijn.

Ja dus eigenlijk zit er in de beginnersmode niet zoveel verschil in ,ja vond hem al zeer tam in deze mode kan mijn handen best even van de knuppels halen.
In de gewone mode reageerd hij zeer snel op de stick bewegingen,het enige feit is dat er geen geheugen in zit dus steeds opnieuw de trims instellen dat is wel jammer.

Zo vandaag de dx6i binnen gekregen wat een verschil zeg buiten het feit dat ik nu mijn 3 blades erin kan zetten kun je ook alles instellen uiteraard.
Ik heb hem op heli gezet de expo,s op 20% en de trottle curves aangepast,wat is dat beestje dan tam zeg een kind kan hem vliegen.
Dus een behoorlijk verschil met de rtf bijgeleverde zender.
Ook heb ik de stickjes wat hoger gezet ,en hij past eigenlijk perfect in mijn fc 28 pult.
Nu nog even kijken waar ik mijn instellingen voor de blade 120 op zet.

Back