MRCZ Open International '10 & EPS 2010-2011

Misschien als Hans me vraagt en wil, dat ik de EPS op de MACH gaat doen met wat andere mensen uiteraard.
Das nog even afwachten mannen.
Op het moment druk bezig met de eigenaar van RCM en andere gebruikers, om het programma nog beter / makkelijker te maken met nog meer mogelijkheden als dan wat het nu heeft.
De meeste clubs hebben het nu. Nog niet allemaal, maar wie weet.

Mis het races ook wel een beetje hoor als ik eerlijk ben. Maar soms een break, is nooit verkeerd he. Is pas de 1ste break in tig jaar dus eh......

wie had die 2de plaats Robert? want dat is dan een betere plaatsering en dan bij gelijke aantal punten telt dat. als men het zo doet.
anders zal, zoals jij al gezegd hebt, de kwali result tellen.

wie had die 2de plaats Robert? want dat is dan een betere plaatsering en dan bij gelijke aantal punten telt dat. als men het zo doet.
anders zal, zoals jij al gezegd hebt, de kwali result tellen.

Misschien heb je wel gelijk Hugo... :roll:

Groet Robert

ja hoor.
volgens mijn gegevens en de instellingen van vorig jaar,EFRA rules, is dit de instelling bij een gelijk aantal punten.

een rijder met een 4de en 2de plaats, komt boven een rijder met 2x een 3de plaats te staan.
die 2de plaats in dan beslissend.

komt allemaal wel goed........jochie hahahah.
als jullie maar lol hebben gehad, das het allerbelangrijkste voor en van deze hobby !!!

De Organisator heeft het ook bekeken. En verteld dat de Algemeen 3de plek inderdaad door mijzelf is behaald. Toch leuk :-)

Groet Robert

Robert had mij al gevraagd om de uitslag te bekijken en aan te passen, dit is dus op de EPS website reeds in orde ;)

Ikzelf kon er zondag niet meer zijn, mijn vrouw had blijkbaar iets verkeerds gegeten op zaterdag, misschien zo'n tosti van op de baan :D

Alleszins een leuk weekend en tot op de Mach in januari.

Groeten,
Bart Loomans

Back