MRT-transponders

effe een doorsluisberichtje omdat ik met het volgende een aantal mensen wil bereiken die hier ook vaak rondzwanzen.

Ik ga één van de volgende dagen een bestelling opsturen naar MRT omdat ik een transponder wilde laten vervangen. Omdat er nog mensen geïneteresseerd waren, ben ik wat gaan rondvragen ... en zit ik nu al aan een totaal-bestelling van 20 transponders en misschien wel meer.
Hierdoor krijgen we normaal gezien een prijsreductie + kunnen we transportkosten delen.
Mochten er mensen interesse hebben:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

doelgroep: rc-rijders "woonachtig" in het Brusselse. Meer info in het gelinkte berichtje.

sluuuu

Laatst bewerkt door een moderator:
Twijfelachtig , inkoopacties, maar goed, het is iig niet commercieel.

Houd er rekening mee,dat het buiten het forum om gaat,en dat de TS alle verantwoordelijkheid heeft!!!!

Het idee is goed, geen commercie, en via de normale wegen,daarom laat ik hem staan,maar kan niet garanderen dat de rest hier net zo overdenkt. Houd hier ook rekening mee.

Gelieve bij voorkeur,alle contacten per PB te laten gaan,en enkel algemene info hier neer te zetten....

Emil (mod)

oei Emil,
anders haal je het weg hoor. Ik wil hier zeker geen gezever rond veroorzaken. 'k Dacht enkel dat ik er misschien andere mensen mee kon helpen.

(wie/wat is TS?)

Heb een totaal-bestelling van
5 gekloonde MRT's, 21 normale MRT's, 2 normale MRT's met "oortjes" en dan nog één MRT met 5cm-snoer.

Zaterdag vertrekt de bestelling (bestelbon + te klonen AMB-pt's).

Back