MSHeli Protos 500

Even jullie raad graag ivm keuze motor en ESC voor mijn nieuwe aanwinst Protos 500 Carbon :
Scorpion of Kontronik en welke type best volgens jullie mening bij mekaar horen.
Als jullie goeie links weten zijn die ook welkom.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

@ Frank : K10301A 75A Brushless ESC(Governer Mode) RCE-BL75G in combinatie met Castle Creations 10A BEC Switching Regulator - CASTLEBEC en welke motor?

@Frank :
Ik heb alleen de kit zonder blades, ESC of motor.
Naar het schijnt is de standaard motor die erbij geleverd wordt als je de combo koopt een Scorpion 3026-880Kv klopt dat?

Ik heb begrepen dat de nieuwe MSH motor de Scorpion 880 is en dat de nieuwe MSH ESC een YGE60 is. Ik heb er zelf een YGE80 in zitten met de scorpion motor. Geweldige governor, maar das alleen interessant als je die ook wilt gebruiken en veel power van de motor. Ik gebruik EDGE flybarless blades samen met een AC-3X....

Scorpion is prachtig maar ik zou dan voor de YGE80 gaan. Is een stuk goedkoper dan de Kontronik (139 vs 250 euries) terwijl de governor wordt ingeschaald op vrijwel hetzelfde niveau. Wel de progcard II meebestellen dan.
Als je nu een nieuwe MSH kit met motor en ESC zou bestellen zit daar tegenwoordig dus de scorpion met YGE60 in. http://www.msheli.com/ESC_dwn.aspx

Ik heb de YGE80 genomen omdat ik misschien de stretchkit met 470 bladen wil uitproberen als die uitkomt. Ik had vroeger zelfs een
YGE100 op de Protos, maar die zit nu op mn Logo 500SE. Ik gebruik gewoon de interne BEC van de YGE80....

Ik ga voor de Scorpion 3026-880Kv en Kontronik Jive 80 LV dan zit ik niet slecht denk ik. Jullie mening?

Laatst bewerkt:
Back