MT70 Twin 70cc boxer met 6,2pk en maar 1,48 Kg

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
D

dean

Guest
:newbie:
Vandaag onderstaande motor besteld voor te testen.

Ik was het getril van de singel versie (52cc van HK) een beetje moe geworden maar ik wilde ook meer power in mijn 225cm Laser!

dus ik dacht doe eens gek en zet er een boxer op en dan eens kijken of die MT70 wat is! ( ik ben voor de MT70 short versie gegaan, die is maar 24 cm breed)

Ik sta nog wel versteld van de prijs en vermogen en het gewicht.

maar we gaan zien wat het wordt :cool:

MT70 Twin! Smoothest ride in town at a weight and price almost same as most 50cc singles! Engine comes with stock muffler,

RCEXL igition and RCEXL CM6 type plug ! Smoothest ride in town at a weight and price as most 50cc singles! Displacement: 70CC Output: 6.2 hp
Weight: 3.13lbs (1.48kg with plug)
Bore: 1.476in (37.5mm)
Stroke: 1.26 in (32mm)
RPM Range: 1200 to 8000
RPM Max: 8500
( engine total width cap to cap 240mm)
PROP 22-8 TO 26-8

Ik had er toevallig iets op flying giants over gelezen. moet wel een goed lopende motor zijn. Mag ik vragen wat die nou kost?

motor ziet er heel goed uit.
ik heb zelf de mt 80 een cilinder afgelopen weekend meegenomen,
ben ook heel benieuwd hoe die loopt.

remke

vandaag de motor binnen gekregen. Morgen eens even aanslingeren :D
echte 24 cm van cylinder tot cylinder... ( met mini bougie's:cool:)

wilde net de prop er op zetten maar iemand enig idee wat nu de beste stand is???

als de magneet bovenin staat dan moet de prop toch verticaal staan of niet dan?? :confused:

Grtz...

hij is trouwens maar 23 cm breed van bouchiedop dot bouchiedop :mrgreen:

Nee dat hoeft niet het licht er aan hoe je het model aan slaat
Iemand die linkshandig is zet de prop anders als iemand die rechtshandig is
Het is gewoon iets voor het gevoel
En kijk eve wat voor bougies er in zitten
Als het van die hele kleintjes zijn zoals de n g k CM6 maar dan merkloos vervang ze dan voor echte N G K bougies
die iemitaties zijn niet goed

Laatst bewerkt:
Als het van die hele kleintjes zijn zoals de n g k CM6 maar dan merkloos vervang ze dan voor echte N G K bougies
die iemitaties zijn niet goed

Cool die kleine bougietjes
is dat met gloeiplug draad
en dan nog de echte ngk

Geen kommentaar:D

wilde net de prop er op zetten maar iemand enig idee wat nu de beste stand is???

als de magneet bovenin staat dan moet de prop toch verticaal staan of niet dan?? :confused:

Grtz...

Als je de prop tegen de kompressie drukt moet hij ongeveer op 1 uur staan Erik.

Mvg Johan

26 mei besteld en 2 juni binnen gekregen vanuit USA? Dus binnen 8 dagen geleverd gekregen......dat is rap!!!

Hoe heb je dat gedaan gezien de duane?

Geen kommentaar:D

Als je de prop tegen de kompressie drukt moet hij ongeveer op 1 uur staan Erik.

Mvg Johan

Jij bent rechts neem ik aan.
Ik ben links en ik heb mijn prop tegen de compressie op ongeveer 8 uur staan en ik sla de motor onderlangs aan. Beetje eng gezicht, want je zit met je neus ter hoogte van de spinner, maar het werkt prima!

Ik ben links en ik heb mijn prop tegen de compressie op ongeveer 8 uur staan en ik sla de motor onderlangs aan.

Heb je al eens geprobeert dan achter de prop te staan en hem zo aanwerpen.
Van achter gezien staat de prop dan op 11 uur tegen de compressie .

Dit word vaker gedaan bij piloten die linkshander zijn.

Reinsch van TC werpt ook zo aan . (en is rechtshander)

Mvg Johan

vorige week even een y stukje laten maken door een clublid (waarvoor mijn dank) nu kan ik de motor aansluiten op 1 demper!
Tevens van mijn MAGAZIJN ;) een 4 kamerdemper tot mijn beschikking gekregen en ik moet zeggen dat het nu wel leuk klinkt!!

met de orignele dempers is gewoon niet te vliegen.. (zonder uitlaat is er ook zeker geen verschil) maar hij loopt wel lekker!! :cool:

Mazl.......

Back