Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Herbert zei:waar tover je dat carbon vandaan?
Robert-Jan zei:Wat doe je over de romp tijdens het vacuüm trekken?
woldlake zei:Robert-Jan zei:Wat doe je over de romp tijdens het vacuüm trekken?
Gewoon een plastic zak
Het gewicht is wel erg weinig
+/- 40 gram
Ja waar we het vandaan hebben wil ik nu niet bekend maken omdat er bijna geen carbon meer is
hier in nederland
heb met veel moeite 1 mtr2 kunnen kopen.
Owen zei:168Gram per vierkante meter... Geen geheim
Probleem met Carbon is dat het wereldwijd een groot tekort heeft op het moment.
Volgens verschillende leveranciers zal het dit gehele jaar nog niet te krijgen zijn.
Als iemand mij 5 meter kan leveren van de 168 grams Carbon Fibre Cloth voor een prijs van max 100 euro per meter, kom ik het per direct overal in Nederland ophalen en cash afrekenen...
Veel bedrijven hebben het wel op hun website staan, of in hun folders, maar als je ze belt hebben ze niets.
Owen zei:Ik geef toe dat ik ze niet allemaal kende, maar drie ervan had ik al geprobeerd, en allemaal geen succes...
Owen zei:Liefst nog iets sneller, maar dat zal pas met versie 2 van dit toestel lukken... Hier zit nog 50 a 60 gram teveel lijm, hout en hars in verwerkt...
3.49 is met dit model idd ons eerste doel.
We zitten nu op 170 gram zoals op de foto, zonder de motor... Das te zwaarKomt omdat de vleugel al bijna op 130 gram zit
Owen zei:Liefst nog iets sneller, maar dat zal pas met versie 2 van dit toestel lukken... Hier zit nog 50 a 60 gram teveel lijm, hout en hars in verwerkt...
3.49 is met dit model idd ons eerste doel.
We zitten nu op 170 gram zoals op de foto, zonder de motor... Das te zwaarKomt omdat de vleugel al bijna op 130 gram zit
Owen zei:Doet idd ook minder zeer als je piloot je voor je zodemieter vliegt omdat die niet oplet waar de binnen cirkel ligt...![]()