Muchmore bandenwarmer

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Maico73, 3 sep 2020.

  1. Maico73

    Maico73

    Lid geworden:
    3 sep 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Eindhoven
    Mijn banden warmer van merk muchmore blijft bij aanzetten beeld geheel blauw dus zonder letters iemand enig idee wat dit kan zijn
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Mogelijk een kapotte processor, komt wel eens vaker voor.... Als je garantie hebt, gewoon terug brengen.

    Heb je hem heel toevallig op een voeding van 15v gehad? Ik ken namelijk wat defecten door een te hoge spanning.
     
  3. Maico73

    Maico73

    Lid geworden:
    3 sep 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Eindhoven
    Ik heb hem zo gekocht in de veronderstelling dat ik dit wel gevikst kreeg maar je zou me helpen met info
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Heb je wat verstand van elektronica? En heb je daarvoor meetapparatuur in huis?

    Op de print zit een microprocessor, als ik het nog goed heb iets van een STM8 of een STM32. Je kunt aan de hand van de specsheet kijken of deze nog de juiste spanning krijgt, een clocksignaal opwekt en/of een juiste reset signaal krijgt. En als daar inderdaad iets fout zit komt probleem 2, de processor kan je wel voor een paar euro kopen en met de juiste middelen ook wel vervangen, maar dan je software......

    Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan maar een losse controler.

    https://www.rcmart.com/g-t-power-rc-tire-warmer-with-temperature-controller-gtp-21-00036099
    Kost geen drol en je kunt kijken of je de cups aan die controler kunt koppelen.

    En de look a like van G.T Power en Hobbyking zijn rond de 50 euro
    https://hobbyking.com/nl_nl/gt-power-tire-warmer-with-cups.html
     
    Franz vindt dit leuk.
  5. Renaud

    Renaud

    Lid geworden:
    31 mei 2019
    Berichten:
    78
    Locatie:
    Brunssum
    Franz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina