Mugen Seiki MBX6T

Achja gelukkig is alles goed gekomen...

Haha gewonnen? Kon je iets winnen :P Zal je ene trakteren zodra ik je eens ergens tegenkom.

Hoeveel keer heb ik m'n diffs als niet gerebuild met ergens een lager vergeten op de cups te zetten. Aaaargh :p Gelukkig heb ik nog nooit gehad dat er olie in was voor ik het zag :p

ik mijn bouw verslag heb ik die fout met de lager ook :rolleyes:
en bij mij zat de diff olie er al in (lekker dan)

leuk verslag trouwens, ik ga die van mij binnenkort weer uit elkaar halen ;)

Citaat van snelle henk
Daarnaast zie ik dat je LRP Harakiri eronder hebt gezet...volgens mij hebben deze offset en op de Mugen moet je bij mijn weten op 0-offset rijden.
...................................................................................................................................................

Gebruik gewoon de Mugen 2mm buggywielmeenemeers dan zit je weer op 0-offset.

Citaat van snelle henk
Daarnaast zie ik dat je LRP Harakiri eronder hebt gezet...volgens mij hebben deze offset en op de Mugen moet je bij mijn weten op 0-offset rijden.
...................................................................................................................................................

Gebruik gewoon de Mugen 2mm buggywielmeenemeers dan zit je weer op 0-offset.

Gaat er op dan niets aanlopen?
In dat geval; bedankt voor de tip!

Yep, 2mm buggy verbreders i.c.m LRP velgen werkt perfect.
Auto word iets smaller als met standaard verbreders en bijv Aka velgen, zeker op krappe baantjes als Purmerend werkt dit super ook met 0 offset velgen.
Ook met 0 offset velgen loopt er niks aan en de auto krijgt nog meer offpower stuur.
Zie de 2mm verbreders als een extra tunning optie, altijd handig om ze in de koffer te hebben liggen.

full
De proline kap zijn mooi, maar ben toch meer van de Orginele kap hier een pic van mijn mugen

Laatst bewerkt door een moderator:
ahhhhhhhh das goed om weten :) dan gaan we eens de 2mm meenemers bestellen se :)

Inderdaad de standaard body heb ik hier ook nog liggen, zal ik ook eens werk van moeten maken :D

full
De proline kap zijn mooi, maar ben toch meer van de Orginele kap hier een pic van mijn mugen

Is die body geverfd onder die warp? Heb hier ook nog een stock body liggen en aangezien zo'n wrap even duur is als een busje verf zou ik er een op kleven als ik hem dan niet hoef te verven.

Bij de standaard upgrade wraps moet je de body nog spuiten, 2 kleuren zelfs voorkant wit en vanaf het dak zwart tenimnste dat sluit het mooiste aan bij de wraps.
De enige wrap waarbij niet gespoten hoeft te worden zijn die van custom racing decals.

CRD full wrap
gasrem002-1.jpg

Orginele upgrade wraps
P1010004.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt Paultje voor de informatie. Ik had zo'n vermoeden dat het geen full wraps waren. Zo'n wrap van mugen zelf kun je voor 5$ vinden op ebay. Dus dat is goedkoper dan een busje verf. Maar als je nog 2 kleuren erbij moet kopen en shipping betalen is het verschil niet zo groot meer.

Ik ga die stock body nog wel ff laten rusten in de kast. Volgende week m'n punisher spuiten.

Gisteren er een goede liter doorgedraaid met de Truggy...

Eerste indruk: wauw dit rijdt veel makkelijker als de buggy :D
OS motor is natuurlijk een pareltje :)

Eerste filmpje toen hij net gestart was voor zijn eerste tankje! :)

Back