Multicopter Café

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met FPV:
ge9abuqu.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Die is ook niet een beetje groot! :o

Even een vraagje: Ik had laatst een crash met mijn F450 hobbyking kk2.0 quad. Dat kwam door een windvlaag waardoor ie ging overcompenseren, met een onbestuurbaar fladderende quad tot gevolg. Is er iemand in de buurt van Delft die mij zou kunnen helpen bij het tweaken van de KK2.0 om te zorgen dat ie dat gedrag niet meer vertoond?

Alvast bedankt!

Even een vraagje: Ik had laatst een crash met mijn F450 hobbyking kk2.0 quad. Dat kwam door een windvlaag waardoor ie ging overcompenseren, met een onbestuurbaar fladderende quad tot gevolg. Is er iemand in de buurt van Delft die mij zou kunnen helpen bij het tweaken van de KK2.0 om te zorgen dat ie dat gedrag niet meer vertoond?

Alvast bedankt!

Gains afstellen, in de handleiding staat hoe.

Dit filmpje kan ook handig zijn om symptonen te herkennen:

Leuke onwikkeling bij sony, als hij nou ook met FPV te gebruiken is....:D

Speel en voel

Adembenemend realistisch

• Plaats jezelf midden in nieuwe werelden met behulp van een display dat je op je hoofd draagt als een vizier. Dit display wordt momenteel ontwikkeld door Sony Computer Entertainment.
  • Speel samen met anderen. Project Morpheus maakt twee afbeeldingensets: één voor de headset en één voor de tv, dus iedereen kan meedoen.
  • Je hoort details boven je, onder je en om je heen met verbluffende helderheid dankzij 3D-audiotechnologie.

Hallo heeft iemand nog een boscam rx over die op de frequenties 1740 1760 1780 5800 5200 kan? Pb me als je wat hebt liggen

windffgmt.png

Deze handige afbeelding kwam ik tegen op de KNMI website. Elke paar minuten geüpdated.

h-ttp://www.knmi.nl/actueel/images/windffgmt.png

sent from a mobile device

Wat zijn jouw instellingen? En specs?

Ik denk dat ik ongeveer 80W per motor heb, op een F450 frame en met 3s 4000mah lipo.

De kk2.0 draait op versie 1.6++ Rev 3.

Verdere instellingen onder pi editor:

Aileron
P gain 50
P limit 100
I gain 25
I limit 20

Elevator
P gain 50
P limit 100
I gain 25
I limit 20

Rudder
P gain 50
P limit 20
I gain 50
I limit 10

Hij begon te overcompenseren nadat ik de daling vanaf zo'n 30 meter hoogte had ingezet. Er kwam toen een windvlaag waarna ie begon te resoneren en als een fladderend blad naar beneden kwam.

Back