Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stelletjes amateurs.... ;-) http://static.youreporter.it/video_Drone_incidente_a_Treviso_durante_il_decollo
Stelletjes amateurs.... ;-) Drone : incidente a Treviso, durante il decollo - YouReporter.it
Even een vraagje: Ik had laatst een crash met mijn F450 hobbyking kk2.0 quad. Dat kwam door een windvlaag waardoor ie ging overcompenseren, met een onbestuurbaar fladderende quad tot gevolg. Is er iemand in de buurt van Delft die mij zou kunnen helpen bij het tweaken van de KK2.0 om te zorgen dat ie dat gedrag niet meer vertoond?
Alvast bedankt!
Speel en voel
Adembenemend realistisch
- Plaats jezelf midden in nieuwe werelden met behulp van een display dat je op je hoofd draagt als een vizier. Dit display wordt momenteel ontwikkeld door Sony Computer Entertainment.
- Speel samen met anderen. Project Morpheus maakt twee afbeeldingensets: één voor de headset en één voor de tv, dus iedereen kan meedoen.
- Je hoort details boven je, onder je en om je heen met verbluffende helderheid dankzij 3D-audiotechnologie.
Hallo heeft iemand nog een boscam rx over die op de frequenties 1740 1760 1780 5800 5200 kan? Pb me als je wat hebt liggen
Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking*
Als je goedkoop een bril wil met een PRIMA resolutie, namelijk dezelfde als de Dominator (640x480). Zelfs eentje zonder bluescreen![]()
Wat zijn jouw instellingen? En specs?