Multicopter Café

Pfft... Weer de Phantom kopers :rolling:
Nee, dat kan iedereen doen, maar het is wel weer gehalte stom om boven iemand tuin te vliegen... Ze blijven wel in het nieuws komen zo.

DJI verbieden in nederland....Probleem opgelost :mrgreen:

Iets met popcorn en drankjes

Maar dan kunnen we geen leuke F450 setjes met Naza krijgen :(
En ik weet wel wat mensen hier die erg boos worden als Naza verboden wordt :vamp:

Een betere regelgeving is prima, die het voor ons als beter wetende piloten makkelijk mogelijk maakt om te blijven vliegen (wat meer duidelijkheid in FPV!!) maar de drempel hoog maakt voor 'Phantom kopers'.

Het vliegen met een drone is in Nederland toegestaan mits de vlieger een vergunning heeft. Lees hier alles over de wetgeving rondom dit thema.
Geplaatst: donderdag 12 juni 2014 09:12

En dit is weer een goed stukje journalistiek

Aangifte doen? Wow

Heeft iemand nog een fpv rx over met de kanalen 5720 5740 5760 5780 5800 ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zoekt dus een VRX die Immersion/fatshark kanalen kan ontvangen:

20130921_171022_zpsd6a495fd.jpg

Nieuwe antennes voor de iPad WiFi.

Draai hem nog 45 graden zodat er een blaadje naar voren en achter staat. Heb je het beste beeld met van je af en naar je toevliegen.

Jup de ipad clover costum made:rolling: thnks dennis echt top ..
Misschien binnen kort hier ook maar een 5 blad op de ipad forest clover :lol:

thnk danny zit wel wat tijd in vooral om alles zwart wit te houden moet nog een x de binnen kant opschone de esc signaal draadjes moeten ook allemaal wit of zwart en ingekort..

Zonet nog even gevlogen maar denk dat ik hem aan de muur hang:lol: beetje bang voor de power.. een racket gaat hem niet bij houden8)

Haha de wifi is verwarrend gewoon ipad clover :rolling: hij heeft te lang op zolder gezeten in de warmte om hem te maken :lol:

WOOOHOOOOO!!!!! Het heeft wat moeite gekost maar mijn quad is klaar voor de eerste vlucht! Ik kan eigenlijk niet wachten, maar nu waait het een beetje hard hier dus ik wacht toch nog maar even.. Morgen ben ik bij de meeting in Soesterduinen, dan gaat ie (edit: hopelijk, als het goed weer is) de lucht in! :cool: :D Ik ben zo benieuwd hoe hij vliegt!

Edit: zoals hij nu staat zal hij niet goed vliegen: alle vier de props staan verkeerd.. Volgende keer eerst de quad recht zetten bij het monteren van de props... ;)

P1100131%20%28Large%29.JPG

P1100125%20%28Large%29.JPG

Laatst bewerkt:
Hey,

Kort je asjes nog even in tot je prop adaptors tegen de motorbell aan staan.
En als het kan die alu dopje vervangen voor gewonen (borg) moeren.
Scheelt een hoop onbalans vaak maar vooral kromme asjes.

@DennisK: dat ga ik later zeker doen (inkorten van de assen en borgmoeren er op), maar voor de meeting van morgen red ik dat niet meer.

Back