BorisB
Forum veteraan
Ja als je geteste setup hebt kan het niet misgaan. Zon esc moet met heel veel toeren gaan werkenRotorgeeks zeggen dat ze die sync issues hebben opgelost met de V4 van hun ESC's.

3S 1500 zal waarschijnlijk niet veel meer kunnen geven wat je hadOp mijn setup was dat niet het geval, vraag me af hoe ze dat hebben getest. Met een meter tussen 3s1500 lipo en de 4 motoren op m'n quad was vol gas al ~40a, met volle lipo iets meer. Misschien als je bv test met een goede 3s8000, oid, dat de lipo dan minder of geen bottleneck is en er meer stroom loopt.
Ik vind die testen over het algemeen wel een goede indicatie maar wat je setup in de praktijk doet is meer van belang.

Het is overigens altijd zo dat je aanzienlijk minder stroom verbruikt tijdens het vliegen dan op een statische test. Motoren worden in een vlucht ook nog eens beter gekoeld, dus je kan eigenlijk altijd over de specs gaan, maar er is altijd een grens en levensduur. Lagertjes vinden het ook niet leuk om op hoge toeren te werken en de magneten kunnen er ook last van hebben

Maar als anderen er successvol mee vliegen moet het goed zijn. Je vliegtijd zal niet echt geweldig zijn vermoed ik.