Multicopter Café

Huh nee man dat is nie om aan te zien.
De Fraules meiden zijn gewoon 100x beter als dat wat jij laat zien.
Ik heb alle Fraules vids ook op men HD staan ten alle tijden trouwens Danny want ik ben super Fan :)

nee .. hou niet zo van dikke/grote konten!!!
ben al een tijd over gestapt op mini's :D

Laatst bewerkt door een moderator:
De zend en ontvang module is niet al te best: met frsky erin is het wel ok

Koop nu een betere en dan heb je ook wat voor de toekomst

hier de waarschuwing Nog maar eens plaats... was vandaag bezig met me f330 met naze32.. klaar achter de computer en vergeten te disarmen.. spul op gepakt en in me handen kom ik met me zender langs me broek waardoor hij vol gas ging draaien.. resultaat 3 diepe sneeën in me vingers. .

Foto naar het gebeuren... Kan als schokkend ervaren worden. Daarom linkje

http://s10.postimg.org/i546ujy09/20140208_160519.jpg

een goeie les geleerd vandaag disarm altijd!!!!

Graupner props zijn scherp :)

Heb de plastic propjes weleens tegen me aan gekregen zonder schade. De prop brak af

hier de waarschuwing Nog maar eens plaats... was vandaag bezig met me f330 met naze32.. klaar achter de computer en vergeten te disarmen.. spul op gepakt en in me handen kom ik met me zender langs me broek waardoor hij vol gas ging draaien.. resultaat 3 diepe sneeën in me vingers. .

Foto naar het gebeuren... Kan als schokkend ervaren worden. Daarom linkje

http://s10.postimg.org/i546ujy09/20140208_160519.jpg

een goeie les geleerd vandaag disarm altijd!!!!

Wow wat een moordwapen, daar is Alfred Hitchcock niks bij.

Maar daarom heb ik nooit motor stop aan! Als ik arm moeten de motoren altijd draaien. Heb het ook eens meegemaakt. Nooot meer

Hoor daar verschillende dingen over de ene zegt niet doen en andere zegt wel doen.. Dus motor stop aan of uit??

Is een persoonlijke keuze. Nadat ik een keer hetzelfde heb meegemaakt als jij heb ik die nooit aan.
Als de quad gearmd is dan draaien ze langzaam en iedereen en alles eromheen waaronder ik is meteen gewaarschuwd. Dus dan gebeurt er zoiets nooit ;).

Heren, even een huishoudelijke mededeling, van enkele van jullie heb ik het onderschrift wat aangepast. Houd de regels even in de gaten aub.

4. Onderschrift/Handtekening/Avatars, wat mag?

- Maximaal 3 regels in normaal tekstformaat, hiermee worden grote lettertype's bedoeld. (groter dan standaard)
- Geen plaatjes en of banners, uitgezonderd smileys welke via het forum worden aangeboden.
- Handtekeningen mogen geen verwarring / onleesbaarheid van de posting veroorzaken.
- Uiteraard gelden ook hier de algemene fatsoensnormen.
- Geen links of verwijzingen naar RC-Winkels/Webshops die niet als sponsor/adverteerder op het forum actief zijn.
- Geen links of verwijzingen naar andere RC-Fora, niet dat we geen concurentie dulden, maar om irritante ledenwerving te voorkomen.

@topix vreselijk. Gelukkig valt het mee, wel veel bloed kerel
En ja: ik heb ook draaiende motors als ze gearmed zijn... Dan weet ik wanneer dat zo is...

Ja dat ga ik nu ook instellen. Wil niet Nog een x. Haha wasnog niks dat was van 2 sec.. Hij heeft denk Ik 3 sevconde gedraait in.me hand. Kreeg zender niet uit:-/.. Maar krijg sws nagedachtenis van gebeuren..

edit:
beelden kunnen als schokkend worden ervaren:D
http://s21.postimg.org/pijy1pumv/20140208_215614.jpg

gelukkig valt het mee foto laat wijsvinger zien. Me Pink is iets erger snee Tot op bot:D maar die heeld wel mooier :thumbsup: morgen weer vliegen samen met richard:thumbsup:

Laatst bewerkt:
Back