Multicopter Café

Laat me even weten wat uiteindelijk je gains zijn op de naza i.c.m. de Pulse 230. Ben erg benieuwd..

**Edit**

Vergeet niet de zijkanten van je Naza af te plakken met zwart tape anders krijg je serieuze atti uitdagingen als de zon erop komt :)

Fatshark 1.0
tumblr_mnnrrttjT11rse1ipo2_500.jpg

De naze is dood de naza gaat goed ;) morgen verder ermee eerst alles netjes maken (nogal rommelig nog haha
ju9emedu.jpg
ohhja en nog niet compleet was wat spullen vergeten haha:P

Maar de gewicht tilt die zonder Problemen;) hoe die er nu bij staat

Kort je motorasjes even in tot je prop adaptor tegen de Bell aankomt.
alu dop beter vervangen voor een moertje. Zit vaak onbalans in en maakt je as ook langer waardoor hij weer sneller krom wordt.

Danny, welke van de gains maken nou echt het verschil als je manual vliegt? De bovenste rij of de onderste?

Ik vind het tijd om ook maar eens op manual de gaan vliegen, maar met de huidige gains (125 en hoger) vliegt m'n f450 iets te ADHD. Dus ik wil het juiste rijtje onder een potmeter zetten..

sent from a mobile device

In manual heb je enkel in de bovenste rij Roll, Pitch en Yaw. Dat zijn de enige parameters voor te tunen in manual.
Je vlucht ziet er smooth uit danny. Denk dat de gains perfect staan.

Je kunt met de Naza niet een setje gains voor manual maken en apart ook voor atti toch? Dat je die automagisch wisselt als je switched..

Je kunt met de Naza niet een setje gains voor manual maken en apart ook voor atti toch? Dat je die automagisch wisselt als je switched..

Nee bovenste is altijd voor manual behalve vertical. Je hoeft niks te switchen.
De bovenste gains zijn dus ook voor atti samen met de onderste gains. In atti/GPS worden meer sensoren gebruikt, dus meer gains.

Nee, vroeg het me af omdat Danny aangaf dat hij in manual de gains lager heeft gezet. Kan me dus voorstellen dat je voor manual andere gains op de eerste drie wilt als in atti. Zodoende zou het dus handig zijn als je naar atti switched hij de gains voor pitch, roll en yaw zet op de gewenste gains voor atti.

Nee, vroeg het me af omdat Danny aangaf dat hij in manual de gains lager heeft gezet. Kan me dus voorstellen dat je voor manual andere gains op de eerste drie wilt als in atti. Zodoende zou het dus handig zijn als je naar atti switched hij de gains voor pitch, roll en yaw zet op de gewenste gains voor atti.

Dat is nergens voor nodig, want als je manual goed af stelt zou atti ook goed moeten zijn met de atti gains erbovenop. Maar snap wat je bedoelt......je zou zoiets als naze32 kunnen hebben dat je met 3 profielen kan werken.

Back