Multicopter Café

Wat dacht je van:

919153-retro-abstract-of-rounded-squares-in-hot-pink-and-lime-green.jpg

Gifgroen en hotpink

Veel wind vandaag maar toch een uurtje de tijd genomen om te gaan vliegen met JaZzMaN251.
Bijna was het zeer slecht afgelopen zoals je kan zien in het filmpje. (Kon bijna gaan klimmen in de boom)
Maar op het einde toch weer een klein crashke zonder al te grote gevolgen (1 prop en de fpv cam eraf maar teruggevonden)
Dit is een zeer mooie locatie voor zowel mini als full size quadcopters.

Enjoy and subscribe :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Thx daniel, is idd zeer mooi plekje om wat leuk te vliegen.
En het lijkt mss stabiel maar dat is omdat ik de beste stukjes van de film gepakt heb haha.
De rest ziet er echt niet uit want was echt veel wind en de Flip kreeg klappen links en rechts ervan......was soms echt vechten om te overleven :)

goedemiddag, mijn naam is bas, 30 jaar oud, en woon ergens tussen de maas en de waal in.

ik heb in het verleden veel met rc auto's gedaan, en na een stop van 10 jaar wil ik nu beginnen met het bouwen van een quad of hexa (dji flamewheel) om daar uiteindelijk mijn gopro onder te gaan hangen, nu heb ik al een hoop gelezen hier, maar ik kan er alleen nog niet goed achterkomen, hoe je de linkerstick van een spektrum dx8 of dx6i zelfcentrerend kunt maken, iemand een linkje naar de benodigdheden die hier voor nodig zijn??

Mijn tip is om daar geen zelfcentrerende stick van te maken.
UIteindelijk krijg je daar gevoel voor en dan maakt het allemaal niet meer uit hoe de sticks staan.

Ik vond het met een naza m in atti of gps modus best handig (vlieg ik niet meer mee en zou het met bv de nano(multi)wii niet gebruiken). Met een dx8 is het vrij simpel te doen met de schroeven die je kan bereiken door de rubbers te verwijderen: [media=youtube]-YiH8g6bI3Y[/media]
Mocht je het niets vinden dan die schroef weer verstellen en het is weer zoals het was.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik wil 'm idd gaan gebruiken met de naza, wennen is idd ook een optie, maar ik wil graag de keus hebben zodat ik 'm zelfcentrerend kan maken maar ook weer terug kan zetten, mocht het niet bevallen.

Met naza, idd WEL zelf centrerend, maar met een andere niet zeer goede altitude hold ,absoluut niet doen!

Kijk even in je manual van je zender, daar staat het wel in, hoe dit moet ;)

Heel veel manuals van zenders, (merk en type)kan je online opzoeken, zodat je van te voren weet, zonder dat je het hebt gekocht of het kan of niet ;)

Back