Whahahaha...hij neemt hem gewoon mee als handbagage!!!ik kan dat gevoel(gelukkig hoefde ik niet op een varende boot te landen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Whahahaha...hij neemt hem gewoon mee als handbagage!!!ik kan dat gevoel(gelukkig hoefde ik niet op een varende boot te landen)
Alle gegevens omtrent de bestelling moeten hetzelfde zijn. Dus als je ergens 2 verschillende namen of verzendadressen hebt staan, dan ga je automatisch in hold en gaan ze allerlei dingen vragen.
NOOIT geven.. Gewoon order cancelen en opnieuw bestellen met de juiste en overal dezelfde gegevens (denk aan je paypal verzendadres bij het betalen)
Ben een beetje aan het pielen met de Naze32. Welke settings kun je het beste aanpassen als je een meer "locked" gevoel wilt hebben? Ik vind rudder nog teveel driften bijvoorbeeld.
Net een crash gehad. FPV cam is op wonderbaarlijke wijze losgekomen. De quad heeft alleen een gebroken prop maar de camera is onvindbaar. Wat is een betaalbare manier op weer op redelijke termijn aan een fpv cam te komen? Of kan ik mijn Mobius gebruiken..
Tijdelijk mobius gebruiken en een nieuwe Sony 600tvl bestellen![]()
Net een crash gehad. FPV cam is op wonderbaarlijke wijze losgekomen. De quad heeft alleen een gebroken prop maar de camera is onvindbaar. Wat is een betaalbare manier op weer op redelijke termijn aan een fpv cam te komen? Of kan ik mijn Mobius gebruiken..
Express shipping pakken bij sc2000. Kan soms binnen 3 dagen binnen zijn