Multicopter Café

Ben een beetje aan het pielen met de Naze32. Welke settings kun je het beste aanpassen als je een meer "locked" gevoel wilt hebben? Ik vind rudder nog teveel driften bijvoorbeeld.

Alle gegevens omtrent de bestelling moeten hetzelfde zijn. Dus als je ergens 2 verschillende namen of verzendadressen hebt staan, dan ga je automatisch in hold en gaan ze allerlei dingen vragen.
NOOIT geven.. Gewoon order cancelen en opnieuw bestellen met de juiste en overal dezelfde gegevens (denk aan je paypal verzendadres bij het betalen)

Ja had ik toen beter kunnen doen. Heb nu paypal werkt perfect en lekker snel hoef alleen nog op Pay now te klikkeb

Laatst bewerkt door een moderator:
@Markjuhh
Ok ik had twee pogingen nodig en nu voelt hij zoals ik wil dat ie aanvoelt. Verder HQ props binnen. Met de Gemfans veel trillingen. Met de HQ props geen. De 8" props dus.

Ben een beetje aan het pielen met de Naze32. Welke settings kun je het beste aanpassen als je een meer "locked" gevoel wilt hebben? Ik vind rudder nog teveel driften bijvoorbeeld.

Voor rudder zou ik eerst P verhogen totdat het goed genoeg aanvoelt en daarna pas I

Net een crash gehad. FPV cam is op wonderbaarlijke wijze losgekomen. De quad heeft alleen een gebroken prop maar de camera is onvindbaar. Wat is een betaalbare manier op weer op redelijke termijn aan een fpv cam te komen? Of kan ik mijn Mobius gebruiken..

Net een crash gehad. FPV cam is op wonderbaarlijke wijze losgekomen. De quad heeft alleen een gebroken prop maar de camera is onvindbaar. Wat is een betaalbare manier op weer op redelijke termijn aan een fpv cam te komen? Of kan ik mijn Mobius gebruiken..

Waarvoor heb je hem nodig? Heb hier nog nieuwe nodig maar heb hem in plastic huls gezet en die lenshouder heb ik niet meer (heb je niet nodig voor platichuls) geïnteresseerd stuur ff een pm

Express shipping pakken bij sc2000. Kan soms binnen 3 dagen binnen zijn

Nou, de motoren weer recht gezet. Prop erop en ding vliegt weer. Die is dus niet stuk te krijgen..

Een makkelijke manier voor de mensen die een NAZE32 hebben en de regelaars willen calibreren zonder ze een voor een op de zender te zetten:

- Naze aansluiten op de pc dmv de usbkabel (naze gaat aan)
- Baseflight openen en contact maken
- Open tabblad motor/servo outputs
- start de motor test
- Zet de master schuif op maximaal (LET OP GEEN PROPELLERS OP DE MOTOREN)
- sluit de accu aan
- Na de eerste piepjes master schuif op nul
- ESC's starten gewoon op zoals gebruikelijk is na calibratie
- Langzaam master schuif nog een keer omhoog om te zien of ze allemaal gelijk starten

En de calibratie is klaar!

Uiteraard getest met mijn quad en dat werkt inderdaad. Volgens mij is er ook een CLI manier maar dit is wel zo makkelijk ook..

De slider manier is nieuw :). Werkt pas een maandje goed. Is idd makkelijkere manier. Ook fijn dat je motoren makkelijk afzonderlijk kan testen en evt mee balanceren.

Back