Multicopter Café

Daarom suggereerde ik eerst horizontaal. Als je dan niet goed uit de roll komt kun je dit makkelijker corrigeren dan wanneer je als een torpedo richting de grond vliegt :p

@chow: Ik kan wel gewoon rolls en flips maken (weliswaar alleen maar LOS met mijn tricopter) en met dat soort flips moet je ook nog throttle input geven (volgas als je erin gaat en bijna geen input als ie ondersteboven gaat en dan weer genoeg om hem weer "op te vangen")

@mark: dan probeer ik dat eerst. Ik ga eerst m'n LOS flips weer een beetje oefenen en daarna maar eens een fpv roll proberen....

De vliegclub Hoofddorp mag in samenspraak met de luchtverkeersleiding op 150 meter hoogte komen. Hun vliegveld ligt iets verder dan waar ik sta. Ik kom om die reden nooit echt boven de 30 meter. Dat is eigenlijk ook al genoeg.

Hmm
Naast de race en meets ook een quadcopter leskamp?

Pros leren noobs hoe te vliegen tegen een kleine vergoeding in geld of iets lekkers :)

Maar goed een gewonen race of meet is al moeilijk genoeg om te regelen... ;)

Les werkt beter in kleine groepjes. Dan word je niet te snel afgeleid en blijft er meer tijd over voor persoonlijke aandacht.

Mocht iemand wat les willen, dan kunnen ze gratis bij mij terecht iig.

Jullie wonen allemaal ver weg op het boerenland :p Ik ben de enige in de randstad met een mini lijkt het wel :)

Jullie wonen allemaal ver weg op het boerenland :p Ik ben de enige in de randstad met een mini lijkt het wel :)

In rotterdam zitten ook een paar mini vliegers o.a. alexzzzzz

misschien kunnen we eens een zuid holland meet houden in het midden van het groene hart zodat heel de randstad kan komen?

Per kanaal wat je gebruikt. En per motor die je aansluit. Je kunt aan de rx kant ook de draadjes direkt op de pads solderen. Zet wel de soldeerbout aan..

20140318_170745.jpg

Back