Multicopter Café

Ja inderdaad voor de gewenste vliegstijl op dat moment (sport versus film) of weersomstandigheid. Je kunt wel remote gains aan een draaiknop hangen maar dat is meer voor finetunen in begin. Heb trouwens slechte ervaringen met die remote gains tunen..

Ja inderdaad voor de gewenste vliegstijl op dat moment (sport versus film) of weersomstandigheid. Je kunt wel remote gains aan een draaiknop hangen maar dat is meer voor finetunen in begin. Heb trouwens slechte ervaringen met die remote gains tunen..
ja ik ook.....je bent er toch beperkt mee in praktijk. Voor tunen is het fijn.

Maar op zich is een multi goed te tunen voor "overall" omstandigheden en zeker op Naza, want je hebt maar 3 parameters om mee te spelen voor "sportief"

Nee, vroeg het me af omdat Danny aangaf dat hij in manual de gains lager heeft gezet. Kan me dus voorstellen dat je voor manual andere gains op de eerste drie wilt als in atti. Zodoende zou het dus handig zijn als je naar atti switched hij de gains voor pitch, roll en yaw zet op de gewenste gains voor atti.

heb me eerste 2 gains op draaiknopje vd zender gezet
ben dan gaan vliegen en zit nu 7klikken lager
dat is ongeveer 21'gain' minder (denk ik zo, heb nog niet nagekeken in software)
maar als ik dan weer naar het bos ga dan zet ik de draaiknop weer in het midden en heb dan me FOREST-Gains terug

volgens mij kunnen de gains nog lager van die Pitch + Roll
hij schud nog een beetje bij volgas !!

Je vlucht ziet er smooth uit danny. Denk dat de gains perfect staan.

klein beetje Tunen nog :)

Thanks voor alle antwoorden heren. Ik ga remote gain dus maar op het bovenste rijtje zetten (staat nu op onderste rij).

Expo moet ik ook nog eens naar kijken. Heb nu overigens wel een curve op m:n throttle als slap alternatief voor een zelf centrerende stick (als ik ATTI) vlieg. Die kan ik er het beste maar afhalen als ik manual ga vliegen denk ik..

sent from a mobile device

Die curve staat zo dat het midden wat 'breder/langer' is. Was in het begin fijn, maar nu merk ik dat ik toch niet echt meer vertrouw op de altitude hold. Die werkt sowiezo niet echt (echt niet) als ik hard een bocht in zet na een stukje hard rechtuit gevlogen te hebben. Zoals eerder van de week al geschreven werd merk ik dat als je snel en soepel een bocht in wilt zetten je dat met beide sticks moet doen, waarbij ik dus behoorlijk extra throttle moet geven om geen hoogte te verliezen.

Ik heb nog een tip.
Gooi geen loctite op je propadaptors....haha. man man.
Dacht druppie tegen het moertje kan wel maar was er volledig door gelopen. Gelukkig wel de zwakste blauwe.

Sws daar geen lcokty op want als je op veld bent en breekt prop kan je naar huis gewoon met een pinnetje heel strak draaien beter is Nog borgmoer

e9y6yrud.jpg

Dit was pas halvewege.. Had teveel onnodige kabels liggen in de mini,en zondag was er al veel weggehaald ;) moet nog enkele kabels inkorten;)

Haha goed bezig;-) kan nog beter zie ik wel hahaha misschien je signaal kabels van esc oprollen en tyrap omheen ziet er beter uit;-)

Ik heb deze besteld voor op m'n F450 (stock DJI motoren uit de ARF kit): http://m.ebay.com/itm?itemId=261415068020

Daar hoeft geen loctite op. Ik heb het geprobeerd op de bovenplaat van m'n frame, maar had natuurlijk ook loctite (de HK variant) in het schroeftgat laten lopen.. Man man man, wat een gepiel om het er uit te krijgen (m2.5 ). Ik draai maar gewoon alle schroeven vast elke paar dagen.. Works for me [emoji6]

Hebben jullie even een overzichtje van al die motoren (op 3s)

En koop locaties.
Zag van de week allemaal voorbij komen, nieuwe versies, weer op voorraad, opties aan andere modellen maar weet het ff niet meer te vinden.

Zoek voor een vriend van me,
Cobra 2300kv zal wel het beste alternatief zijn maar er waren ook wat look-a-likes

Sunnysky
E-max
etc

Laatst bewerkt:
Back