Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja ik ook.....je bent er toch beperkt mee in praktijk. Voor tunen is het fijn.Ja inderdaad voor de gewenste vliegstijl op dat moment (sport versus film) of weersomstandigheid. Je kunt wel remote gains aan een draaiknop hangen maar dat is meer voor finetunen in begin. Heb trouwens slechte ervaringen met die remote gains tunen..
Nee, vroeg het me af omdat Danny aangaf dat hij in manual de gains lager heeft gezet. Kan me dus voorstellen dat je voor manual andere gains op de eerste drie wilt als in atti. Zodoende zou het dus handig zijn als je naar atti switched hij de gains voor pitch, roll en yaw zet op de gewenste gains voor atti.
Je vlucht ziet er smooth uit danny. Denk dat de gains perfect staan.
de eerste kortje Vluchtje gedaan,
Richard bedoel je 1300mAh ipv 1300mw?
héhé het vliegt
zo tezien ook geen jello !!!
lekker geluidje zit erin .... en nu die bril op en gaan met die![]()
wil nog ff props van 5x4 bestellen voor iets meer lift en 1 lipo van 4s om te kijken of het goed gaat![]()
Ik heb nog een tip.
Gooi geen loctite op je propadaptors....haha. man man.
Dacht druppie tegen het moertje kan wel maar was er volledig door gelopen. Gelukkig wel de zwakste blauwe.
![]()
Dit was pas halvewege.. Had teveel onnodige kabels liggen in de mini,en zondag was er al veel weggehaaldmoet nog enkele kabels inkorten
![]()