Multicopter Café

Hij niet ikke:rolling: mini op de grond leggen en topplaat me de voet er opdrukken en vast zetten :rolling:

ps: hij had niet meer tijd :lol:

Ik snap niks van die paypal joh.. 2 weken geleden lipos besteld, krijg ik net bevestiging van betaling, dus nu komen er weer lipos aan.. En stond ook nog geld op de paypal, ik weet nie waarvan.. Maar heb ff gelijk die carbon propjes besteld :) haha

Met dit mooie weer kreeg ik er ook weer zin in om te vliegen, al komt het ook door een collega die heli vliegt :P. Zo af en toe ouwehoeren over het leuke speelgoed :).

Zoals te lezen in het laatste aanschaf topic heb ik een paar onderdelen gekocht. Hopelijk heb ik alles (goed) ingesteld zodat ik hem weer mee kan nemen op vakantie over een weekje of 5.

u3evu9ep.jpg

DAAMMNNN!! Das snel joh hahaha. Paypal gaat echt snel dan!

Ohh.. Nieuwe datum en tijd nu ineens :(
Balee

Laatst bewerkt:
Dat is m inderdaad. Hij verkoopt ze met verschillende accessoires en dat is volgens mij het enige verschil.

posted with a tablet

Er is ook een alternatief: de Dimika action cam. Maar er zijn wisselende geluiden of deze beter/steviger is dan de Mobius. Met die laatste ben ik tevreden voor dat geld

Voor de liefhebbers. De Lemon ppm dsmx receivers zijn er zag ik net. De dsm2 ppm receivers werkte al prima. Nu dan ook dsmx. Zelf niet meer nodig ivm Taranis maar handig misschien voor Spektrum gebruikers en hun mini's..

DSMX Receiver

heb je altijd als je met digitale camera vliegt;) ook bij jou keychain... is ook niet heel veel maar altijd maar beetje en als je hard vliegt tjjaa..

Ik begreep dat je met de laatsye Mobius firmware (1.20) en op 720p de minste delay hebt.

Heb zelf alleen maar getest in huis met een projector, zag niet echt delay. Maar natuurlijk vergelijkbaar met FPV vliegen..

Ik gebruik zelf zo'n standard 600tvl FPV cam van sc2000 en als ik de opnames van de Mobius soms terugkijken dan is de Mobius soms best lang donker als ik naar/van de laagstaande zon draai. Daar heb ik met die fpv cam dan niks van gemerkt :-)

sent from a mobile device

klopt moost die sc2000 cam hebben totaal geen last van de zon die hebben een :cool: voor hahaha de ene x kan ik de zon wel zien de andere x is het gewoon zwart bolletje

Back