Multicopter Café

Yup gisteren stond er nog dat vandaag nieuwe voorraad zou komen, en dit keer echt. Nu staat er beperkte voorraad en 0 in stock.

En bij de shops in de UK heb ik hem ook nog niet op voorraad gezien.

De naze32 van richard is Door gebrand op de chip ben ik bang.. De naze32 van hem word binnen 4 sec zo warm dat je hem bijna niet meer beet kunt houden en de blauwe Led Brand heel zwak.

Naze32 is niet beveiligd tegen polen omdraaien... Dus doorbranden is in 5 sec gebeurd

Wordt voor gewaarschuwd, goed controleren en dubbelchecken
Heb al wat gebruikers genoeg gehoord die er een bestelden: weinig of geen issues gehoord ;)

Je had pech of toch iets verkeerd gemonteerd ben ik bang

ik ben al zeker 3 jaar aan het mijmeren over een tricopter (t-model) waarvan de voorste arm met motoren middels een servo voorover kan kantelen. Vandaag kom ik een linkje tegen van de Y6 model ingebouwd in een foam vliegtuig. Vind het echt een super uitvoering en ben best benieuwd hoe dit vliegt. Alleen $480,- voor het kale frame gaat me iets te ver. Als je de banner op de homepage aanklikt dan krijg je meteen een filmpje.

BirdsEyeView Aerobotics - Welcome to the Revolution

ik ben al zeker 3 jaar aan het mijmeren over een tricopter (t-model) waarvan de voorste arm met motoren middels een servo voorover kan kantelen. Vandaag kom ik een linkje tegen van de Y6 model ingebouwd in een foam vliegtuig. Vind het echt een super uitvoering en ben best benieuwd hoe dit vliegt. Alleen $480,- voor het kale frame gaat me iets te ver. Als je de banner op de homepage aanklikt dan krijg je meteen een filmpje.

BirdsEyeView Aerobotics - Welcome to the Revolution

Wat gaaf zeg! Heb nog nooit zo'n gave uitvoering van een multicopter en een wing gezien. Dit betekent bij motoren uit gewoon zweven :)

Naze32 is niet beveiligd tegen polen omdraaien... Dus doorbranden is in 5 sec gebeurd

Wordt voor gewaarschuwd, goed controleren en dubbelchecken
Heb al wat gebruikers genoeg gehoord die er een bestelden: weinig of geen issues gehoord ;)

Je had pech of toch iets verkeerd gemonteerd ben ik bang

Ik denk gewoon dat er toch was misgegaan dan met de opbouw.. En daarvan geb ik nooit goede heldere led gehad Behalve op de pc dan.. :)
Dusja, heb nu naza erop en t vliegt lekker, maar snel ff nieuwe fpv cam bestellen :D

Want dat rondvliegen op t oog is ook geen ene ruk aan:-P

Damn me mini is echt traag met power, komt langzaam van de grond dus toch maar even kijken voor betere motoren nu 1800 dus 2300 zoeken

Ja op mini moet je echt 2300kv minimaal hebben op 3s anders kun je 4s pakken. 1800 is daar prima voor.

Back