Multicopter Café

En wel zo handig dat ie gelijk zijn naam erbij zet. Hoeven ze niet zo lang te zoeken.

Idd wel netjes gemaakt. Zien we vast snel terug op tv

De drone beelden worden nog eens populair,
Gevraagd om een binnenkomst van een bruidspaar op film te zetten.

Hoop voor ze dat het weer een beetje meezit, anders begin ik er niet aan.

Maar, gezien het geplande spektakel ( hoe verzinnen sommige mensen het... écht... )
zouden het wel mooie plaatjes moeten opleveren.

Ook de kans gekregen om *binnenkort* op een crossbaan te filmen, heb daar nog wat
meer zin in.
Dat zou zeker spektakel-beelden moeten opleveren

Ik ben aan het bouwen aan de mini, maar ik heb een probleempje met de antennes van mijn gr-16 diversity ontvanger. Ik wil ze in antenne buisjes duwen, maar het past niet helemaal goed. Nu is de krimpkous ervanaf geschoven en nu past het wel. Kan dat kwaad?

0d2234215ae66a47dbf20c1cded22b37.jpg

Zo ziet het eruit zonder de krimpkous.

En zo staat hij er nu bij:

c49706168ed7e049786270d8deba6aa4.jpg

Ik ga beginnen met een Naza v2. De GPS puck laat ik eraf.

Waarom ik met naza begin:

Deze heb ik nog liggen, en ik wil eerst goed kunnen FPV vliegen voordat ik hem upgrade naar een Naze bordje.

De naza zit met 2 kleine stukjes 3m tape vast, maar omdat ik maar een klein oppervlak heb om op te plakken heb ik er nog 2 ty wraps omheen gedaan. Gewoon voor het geval dat...

Ik wilde hem helemaal clean bouwen. Niet helemaal gelukt.... Maar ik ben er tevreden mee. De FPV setup moet ik nog bestellen, net als 3 cobra motoren. (Ik heb er 1 [emoji16] )

De FPV setup word een sony 600 tvl cam met een immersionrc 600mw vtx en als bril ga ik aan het begin de schoenendoos gebruiken:

040fc26b1794dcd15a7fd0934aedbcb5.jpg

Die ga ik ook ooit upgraden naar een fatshark (waarschijnlijk de dominator v2) maar dat gaat nog even duren...

Ik wilde hem helemaal clean bouwen. Niet helemaal gelukt.... Maar ik ben er tevreden mee. De FPV setup moet ik nog bestellen, net als 3 cobra motoren. (Ik heb er 1 [emoji16] )
Het is knap lastig om een slotracers.nl mini clean te bouwen.. Zeker als je een wire harness moet bouwen (omdat je geen PDB onder je Naza-M kwijt kan, wat bij de Naze32 wel kan)

Sommige laten wel eens een deel van de bekabeling tussen de 2 onder platen door lopen.

Heb het zelf over die plaat maar met de Naze32 op standoffs kon de bedrading er onder door.

Back