Nog een mooie opnames via deze link van Tsjernobyl:
Awesome video: Tsjernobyl gefilmd met een drone | NSMBL.nl
Vette movie, en een enorme call-of-duty "aha-erlebnis"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog een mooie opnames via deze link van Tsjernobyl:
Awesome video: Tsjernobyl gefilmd met een drone | NSMBL.nl
Hallo allemaal, ik nieuw hier op het multicopter forum.
Dank! Fun gedeelte gaat wel lukken, dx kennende zal het wel weer veel te lang duren.:-D
Die is ook niet verkeerd, maar dan zou je ook een zender, lipo en lader bij moeten nemen kom je toch een stuk duurder uit.
ik denk wel dat ik me ga vermaken met het dx setje mits alles compleet is.
zag wel dat er mogelijk wat schroefjes missen maar dit zal vast wel ergens bij conrad ofzo te bestellen zijn als dit nodig is?
Vet filmpje al vind ik hier wel de duidelijke kanttekeningen dat er omgevings cameras zijn die de zaken deels controleren en sturen.Mooi stukje techniek.
Let ook nog even op 6.30. Hoezo kan een quad niet vliegen met een beschadigde prop.. hij knipt er 2 af.
Volgens mij zou het niet heel veel uit mogen maken, mits er genoeg tijd is om te herstellen. Je ziet hier ook eerst een vallende beweging, die hij langzaamaan hersteld. De copter is dus wel degelijk het gemis aan het compenseren. Ik vraag me alleen of in hoeverre al vastgesteld is welke prop er breekt.Er speelt ook wat natuurkunde hier. Mid-air prop breken is totaal anders dan beginnen te vliegen zonder halve prop.
De hoogte en balans verlies mid-air resulteert altijd in een crash.
Geen algorytme voor te bedenken.
Overigens een leuke vid!