Multicopter Café

Ben vanmiddag heel raar gecrasht, ik ging een vriend van me chasen en vervolgens keerde ik om en gingen mijn motors uit. enig idee hoe iemand?? thuis nog gechekt, alles werkte.
media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben vanmiddag heel raar gecrasht, ik ging een vriend van me chasen en vervolgens keerde ik om en gingen mijn motors uit. enig idee hoe iemand?? thuis nog gechekt, alles werkte.
media]

Je plaatje is niet zichtbaar...maar failsafe misschien ?

media]
Sammie misschien een condensator die geknapt is of los ligt.

Weet iemand hoe je de Yaw kunt besturen van een DYS 3-axis gimbal?
Roll en Tilt krijg ik wel werkend, maar Tilt en Yaw niet.
Overigens moet follow yaw blijven werken.

Ik heb gisteren bij een bestelling bij multirotorparts per ongeluk 2 stuks gekocht van deze motors:

NEW! Cobra 2204 2300kv multirotor editie met vaste adapter - Cobra - motors

Vanmorgen nog een mailtje gestuurd dat ik me vergist had maar geen antwoord gekregen, ondertussen al de mail gehad dat ze verzonden zijn.. Dusja ik zit binnen enkele dagen met deze motoren waar ik niets mee ben. Iemand die ze kan gebruiken en wil overkopen?

Welke motoren wou je dan bestellen?

Net mailtje gehad van Menno dat hij mijn zending nog te pakken heeft weten te krijgen en de motors gewisseld heeft, ideaal! Vals alarm dus :-)

media]

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem en ik kan er maar niet achter komen wat het nou is. Ik kan het ook niet reproduceren en soms gebeurt het opeens. Het gebeurde vanmiddag ook weer: [URL="
[/URL]

Mijn setup:
Blackout mini H pdb V2
20A ZTW ESC
naze32 acro
4S 1600mAh Zippy compact
Cobra 1960KV motoren

iemand dit probleem herkend?:confused:
Ik heb net nieuwe ESC's en met de vorige ESC's gebeurde het ook al (12A simonK)

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem en ik kan er maar niet achter komen wat het nou is. Ik kan het ook niet reproduceren en soms gebeurt het opeens. Het gebeurde vanmiddag ook weer: [URL="
[/URL]

Mijn setup:
Blackout mini H pdb V2
20A ZTW ESC
naze32 acro
4S 1600mAh Zippy compact
Cobra 1960KV motoren

iemand dit probleem herkend?:confused:
Ik heb net nieuwe ESC's en met de vorige ESC's gebeurde het ook al (12A simonK)

Hoeveel ground stekkers lopen er van je esc naar je Naze32?

Back