Multicopter Café

hihi we worden gelaserd met laser gun snelheid, hoogte , en afstand lol

dus gewoon zo hard vliegen dat ie je niet kan laseren , pak me dan als je kan hahaha

Hoe hard gaat dat ding?
144 kmp/h

showatt.php

Heeft er nog iemand een Breakout voor een micro minim osd liggen? Die ik eventueel tijdelijk kan gebruiken voor het instellen van de osd?

ik ben hard op zoek naar geschikte batterijen voor mijn ZMR250 met dys 1806 motoren. Wat voor batterijen gebruiken de meeste mensen voor de 250 quads?

Wie heeft een tip:

Als ik met een relatief zware setup vlieg met een camera voorop (100 tot 150 gram) en accu naar achter om COG ter hoogte van de Naze te houden dan heb ik enorme last van uitbreken in bochten. Het lijkt wel of ik ik de yaw een slinger geef. In het verleden had ik er geen last van. Ik vermoed een veranderde PiD instelling voor de yaw.

Iemand suggesties? Ik vlieg op PID controller 1 en cleanflight 1.8.0.

Hier is het goed te zien op 00:23 na het uitkomen van de roll:

Laatst bewerkt:
Wie heeft een tip:

Als ik met een relatief zware setup vlieg met een camera voorop (100 tot 150 gram) en accu naar achter om COG ter hoogte van de Naze te houden dan heb ik enorme last van uitbreken in bochten. Het lijkt wel of ik ik de yaw een slinger geef. In het verleden had ik er geen last van. Ik vermoed een veranderde PiD instelling voor de yaw

Je zou PID controller 2 Luxfloat kunnen proberen met de PIDs van Borisb (staan bij de filmpjes op z'n youtube channel). Ik gebruik deze nu op m'n slotracer mini met een 2200 mAh 4s en ik vind deze tot nu toe erg goed reageren op snelle yawbewegingen. Het zou wel kunnen zijn dat je hier cleanflight 1.8.1 voor nodig hebt, maar dat kan ik nu even niet controlleren.

Je zou PID controller 2 Luxfloat kunnen proberen met de PIDs van Borisb (staan bij de filmpjes op z'n youtube channel). Ik gebruik deze nu op m'n slotracer mini met een 2200 mAh 4s en ik vind deze tot nu toe erg goed reageren op snelle yawbewegingen. Het zou wel kunnen zijn dat je hier cleanflight 1.8.1 voor nodig hebt, maar dat kan ik nu even niet controlleren.
Ja, dat is het proberen waard. Het gekke is dat ik er eerder mooi last van gehad heb, maar ik ben mijn instellingen van toen verloren [emoji19]..

Volledig verslaafd aan een vette simulator die enkele dagen geleden gereleased is: http://fpv-freerider.itch.io/

Kost maar 5 dollar en is echt zijn geld volledig waard. Er staat ook een demo om te testen. Werkt gewoon met de taranis in te pluggen via een USB kabel! Geen speciale kabels nodig.

De rates hadden misschien nog wel wat omhoog gemogen, maar ik denk dat er nog genoeg updates zullen volgen gezien deze game nog maar een paar dagen uit is :-)

Je moet zorgen dat je de kanalen goed instelt op de taranis. Op de hoofdpagina staat een link naar een PDF waar je te zien krijgt hoe je de curves etc moet instellen. van zodra je dat doet werkt hij perfect!

Vliegt nog goed. Ik heb alleen een beetje moeten spelen met mijn subtrim van mijn zender om het hoverpunt van de throttle iets realistischer te krijgen. Ook lijkt het alsof ik te snel laterale versnelling krijg in vergelijking met mijn echte quad.
Ik heb het gekocht om de ontwikkelaar aan te moedigen het verder uit te werken.

Back