Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste Roland
Ik heb voor mijn 14 jarige zoon een Muliplex Mentor gekocht. Ik heb dit toestel gekocht WW Modellbau in Duitsland. Ik stel vast dat hierbij geen nederlandstalige handleiding zit. Bestaat dit in het nederlands en zoja waar ik deze zou kunnen halen.
Het is het eerste toestel dat ik ga maken. Mijn zoon heeft wel al een paar keer gaan vliegen met een oefenvliegtuig van de club in Diepenbeek. Wij wonen ook in Diepenbeek. De mentor kan ook als sleper voor een zwever gebruikt worden. Ik heb wel geen servo gekocht voor te slepen. Ik denk niet dat mijn zoon nu al klaar is om te slepen en dat hij dit vliegtuig wel zal versleten krijgen voor hij aan slepen toe is. Is het nodig of later mogelijk om een servo in te bouwen. Ik dacht van niet omdat alles gelijmd word.
Ik heb ook nog een vraag over de staartvleugel. Ik veronderstel dat deze ook moet gelijmd worden, maar op de bouwtekening staat het lijmpotje niet aangegeven.
Ik weet dat ik misschien veel vragen stel maar zie dat jij er toch al ervaring mee heb en heb dat ook het bouwverslag van Blizzard gelezen en wens u te feliciteren met dit iniatitief.
Indien u het mogelijk is wil ik ook eens naar Zutendaal komen om nuttige bouwinformatie te krijgen.
ALvast bedankt voor een reactie.
Ivan Metten, Diepenbeek
ivan.metten@skynet.be
Hoi,
Heeft er iemand advies waar je de Blizzard voordelig kunt bestellen? (Dan wel met, dan wel zonder aandrijving set - en dan bedoel ik de tuning set)?
En welke Lipo is goed te gebruiken in dit vliegtuig?
Laatste vraag: Ik lees over het lijmen dat dit gebeurd met CA (soms in combi met activator). Is CA nu wat ik als leek secondelijm noem? Zo ja, gebruiken jullie dan dunne of dikke CA om die glasfiber te verlijmen?
Ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen.
Gr. DeJe![]()
Ik denk dat een vergelijkbare powertrain bij united hobbies minder dan de helft hoeft te kosten. Ok, dan moet het natuurlijk wél uit Hong Kong komen..
Maar als "snelle, eenvoudige" oplossing is dit niet slecht denk ik. 560 W zou toch goed moeten zijn voor een redelijke snelheid.