Lijkt me een leuk kistje: aardige spanwijdte, leuk voor een lichte setup. Ik heb een Easystar gehad en nu al weer 2 jaar een Minimag (en nog veel heftiger spul, dus dit zou echt iets zijn voor er bij). Deze zal qua vliegen er een beetje tussenin zitten; leuk voor de vakantie om vanaf een kleine hobbelige piste toch te kunnen starten, als platform voor een fototoestel, als stabiel watervliegtuig met de drijvers van m'n Minimag etc.
Weet niet zeker of ik 'm wil, maar je weet nooit. Juergen Heilig gaat komend weekend in Sinsheim voor mij wat fototjes maken en hopelijk kan hij ook een paar vragen beantwoorden:
- of de vleugel deelbaar is
- of de ailerons al "voorgedrukt" zijn
Dat laatse lijkt me niet zo belangrijk met die behoorlijke v-stelling verder, maar toch.
Wat ik wel een plus vind is dat de Easycup wel rondom een buitenloper is ontworpen met een mooie, ruim bemeten en verstelbare motorsteun zo op het eerste gezicht.
In ieder geval is bij deze een draadje geopend waar we kunnen starten met dit leuke kistje!
Plaatje:
Weet niet zeker of ik 'm wil, maar je weet nooit. Juergen Heilig gaat komend weekend in Sinsheim voor mij wat fototjes maken en hopelijk kan hij ook een paar vragen beantwoorden:
- of de vleugel deelbaar is
- of de ailerons al "voorgedrukt" zijn
Dat laatse lijkt me niet zo belangrijk met die behoorlijke v-stelling verder, maar toch.
Wat ik wel een plus vind is dat de Easycup wel rondom een buitenloper is ontworpen met een mooie, ruim bemeten en verstelbare motorsteun zo op het eerste gezicht.
In ieder geval is bij deze een draadje geopend waar we kunnen starten met dit leuke kistje!
Plaatje:
Laatst bewerkt: