Multiplex easystar brushless

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van de EZ, en hij bevalt me erg goed.

Heb nu meerdere malen met camera gevlogen, maar dit ging echt heel moeizaam omdat ik nog de standaard setup heb, met het alles behalve krachtige permax400 motortje.

Ik ben nog een beginner in deze hobby, maar heb nu (al zeg ik het zelf!:) ) al redelijk veel ervaring op gedaan, en maak nu alleen nog maar vluchten met slechts één landing!

Ik ben vastberaden om over te gaan naar brushless!:cool: alleen heb ik hier geen ervaring mee, en dus ook geen ervaring met LiPo accu's, laders en alles wat daar bij komt kijken.

Voordat ik zometeen wordt overspoeld door links die verwijzen naar het ''easystar topic, deel 1en 2'', deel ik jullie mede dat ik ze al door heb gespit, maar er eigenlijk niet erg veel van op heb gestoken, puur door het gebrek aan kennis.

Zou iemand mij tips kunnen geven voor een goede set up? Waar hij in ieder geval aan moet voldoen is het volgende:

- geschikt zijn voor luchtfotografie, filmen, etc
- hiervoor zeer krachtig zijn., ik zou graag willen dat hij grote hoogtes kan bereiken, voor mooie luchtfotos :) hij moet dus erg sterk zijn, omdat er aan boord een camera, data logger, en eventueel nog wat kleins voor een cargo-drop komt!
- en goede accu, want ik wil wel enige tijd kunnen vliegen, niet zoals nu, dat ik na 10 minuten klaar ben:S

Ik heb al een goede 6 kanaals ontvanger en zender, dus dat zit wel goed:)

Zodra ik de onderdelen van mijn nieuwe set up ga bestellen, bestel ik er meteen extra servo's bij, omdat ik er ook ailerons in ga bouwen:)

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb verschaft,

Alvast heel erg bedankt!!

Deze motor:
RCtechnics

Met deze ESC:
RCtechnics

Deze setup vliegen met een 6x4 propellor en een 3s 2200kv en je gaat goed.
Monteren door een bovenkant van een bezem te zagen en in het motorgat lijmen. Daar een plaatje hout er tegen aan schroeven en daar de motor op monteren.

Back