Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
ik heb laatst een wild hawk gekocht, wat simpelweg een kopie is van de easystar. (voordeel dat hij 105€ rtf is)
nu ben ik van plan deze combo te kopen:
(ParkJet Combo) 2212-06 V2 (Super-Sonic) Brushless Combo - $..
alleen wat voor lipobatterij moet ik hierbij nemen, en wat kost zo'n 1? heb daar geen verstand van.
edit:
GraysonPower 2200mAh 11.1V 15C / 20C Lithium Battery Pack - ..
is dit wat? staat er als best verkocht, neem aan dat het een 3cell is dus. en dat vinden sommige iets teveel voor deze vliegtuigen ofniet?
edit2: nog 1
35c 7.4v 3000mAh LiPo 2S RC Car Boat plane Battery WF - eBay, Cars, Radio Control Parts Access., Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 07-mei-09 20:15:00 CEST)
ik ging gister vliegen met de EZ en toen heb ik de prop. door mn vingers gehad!!!
auwauwauw.
de prop heeft tot ongeveer het bot geslagen erg diep dus en een stukje vinger eraf gesneden.
de dokter zij dat het ongeveer 2 weken moet herstellen.
tis gelukkig mn linker hand mn duim dus ik kan nog wel gas geven en sturen met mn gezonde hand.
tis gelukkig nog redelijk goed afgelopen.
Oh, dat komt in de beste horrorfilms voor......en de muur vol bloed.
Een electroprop is natuurlijk wel een stuk minder goor dan brandstof...![]()
ik ben nieuw op dit forum en nieuw in het vliegen.
maar ik ben van plan om een mooi beginners zweef elektro vliegtuigje te gaan kopen.
nu lijkt mij de easystar een geschikt vliegtuigje.
hebben jullie tips voor mij en sites waar ik hem kant en klaar kan kopen met afstandsbediening met alles erop en eraan?
alvast bedankt.
nu lijkt mij de easystar een geschikt vliegtuigje.
hebben jullie tips voor mij en sites waar ik hem kant en klaar kan kopen met afstandsbediening met alles erop en eraan?