Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bij mijn apc props staan de centimeters er ook op en bij de immitatie apc van hobbycity ook hoorPropmaten worden eigenlijk altijd in inches aangegeven, alleen graupner gebruikt cm. Hierbij is het eerste getal de diameter en het tweede geeft de spoed aan.
Afknippen kan, en natuurlijk moet je de prop dan heel nauwkeurig balanceren (naald door het gat) en ev. met een vijl bijwerken. Bij ernstige onbalans zal de motor inderdaad best wel stoppen... omdat hij van het toestel wordt losgescheurd...Is het ook mogelijk om een stukje ervan beide kanten af te knippen of word de ene kant zwaarder als de ander met gevolg dat het gaat trillen tenzij heel nauwkeurig word geknipt? Zit hier ook een soort van fail-safe op de regelaar of zit dat op de ontvanger?
Ik heb nu een 4.7x4.7 prop, maar nu ik heb 10 sec op 3/4 gas laat draaien en dan stop, word die best wel heet. Ik kan mijn vinger er nog wel lang opzetten, maar dat hij zo snel warm word, is dat niet verkeerd? Ik heb hem binnen getest, dus nog niet buiten waar die eventueel tijdens het vliegen nog koeling krijgt. Hoe is het mogelijk dat deze zo snel warm word? Ik gebruikte een 11.1v 3s1p van 1800mAh. Ik had nog een 7.4v 1000mAh lipo liggen, en getest op volgas en nu word de motor helemaal niet warm! De regelaar zou 2-3cellen aankunnen evenals de motor.
groetjs pascal
ik denk dat die motor te veel toeren maakt misschien te doen op een 2s lipo?? weet niet zekerZou de onderstaande motor ook geschikt zijn voor de easystar??
Ik heb deze nog over van mijn thunder tiger mini titan.... en wat voor prop zou
het beste hierop kunnen met 3s lipo 2100 mah.
OBL 29/35-10H (3500kV)