multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P JaHHHH. :D plaatjes...
en nu nog een foto van een meskant, een reverseloop...enz..
of kan'ie dat niet [alex/wiebe] door die 'suffe' wingtip's (waardoor zelfs ik 8) de chic kan vliegen)

Nog enkele foto's van vandaag.. Wiebe ging vliegen. Alleen waaide het een beetje teveel..

afb8650.jpg

afb8651.jpg

Wiebe's modificatie :roll:

afb8652.jpg

afb8653.jpg

Groeten van de vinc..

Wat een vreselijk grote prop!?? 8O wohw, heftig. :?
Ik heb geprobeerd met een 6x4 prop en die raakte net niet. Deze was te zwaar voor de speed. Heb nu een 5,7x3 gemonteerd, deze heeft 1cm speling. Voor mijn nieuwe aandrijfset :oops: :oops: :oops: ( Nee Jan sorry, niet voor de handel!!), wordt de 6x4 geadviseerd. (wil toch nog effe wachten met deze aandrijving - eerst leren vliegen!)

eddycl zei:
Vraagje???? Zijn er a-pro-pro ook revers klap props in de handel??

die zijn er, alleen niet voorradig bij mijn modelbouwboer.

enne, ondergetekende heeft geen kwastvrijaandrijfapparaat. Ik doe het nog steeds met de originele borstelmotor. (ik krijg wel al wat jeuk af en toe...)

Hay Wiebe hier wat foto,s van mijn logo 20 helicam met een kwastloze :D :x kontronik 45-06 engine
afb8676.jpg

afb8677.jpg

afb8678.jpg

Dit zijn mijn andere 2 heli,s Wiebe ,de jetranger met een kontronik 600-18 engine,en de logo 10 met een 500-19.
En nu stop ik want dit is geen heliforum :oops:
afb8679.jpg

:D :D :D oeff mooie dingen Jan.
daar heb ik me nog niet aan gebrand heli,s
gister heb ik nog wel even gevlogen maar wel een erg rottige gemene wind .
maar het ging goed
nu jij hebt wel erge mooie en dure kwastloze motoren jan
ik heb er nu nog maar 1 een pletti 220-20-a3p4 5op1
2e hands gekocht de rest zijn mega,s 3 stuks en een axi
ziet er goed uit
groeten wiebe

Laat ik nou gedacht hebben dat dit topic over een multiplex easystar ging.

Ik zit ook te overwegen een brushless op mijn balsa EZ te gooien, maar met een s400 issie eigenlijk al bijna overpowered.
afb8210.jpg

Wie overtuigd mij? :wink:

Tim Broeke

Leuke kist Tim!, Vliegt'ie ook zo stabiel als jouw eerste knikvleugel?
Eddy

Hoi,

Tot welke windsnelheden gaan jullie vliegen met de EZ.

Ik ben tot nu toe gan vliegen bij max 3 beaufort. En dat ging eigenlijk nog vrij vlot.

Roozeken :D :D :D

Da's Knap hoor, 3 beaufort. 8O Ik wacht tot de wind gaat liggen 's avonds of ik probeer 'smorgens vroeg, dan is het vaak ook nog rustig. Waaghalzerij heeft mij een Terry(Grpnr) gekost. :cry:
:evil: Ja hoor ik baal ook van het weer, dit hele jaar al. :evil:

awe op jans laatste foto staat een easy star links boven
maar jan was vergeten welke foto hij op stond daarom poste hij er wat meer :wink: :wink: :wink: :wink:
en tim ik denk dat een leuke 25grams axi het wel leuk doet op jou EZ
nog langer vliegen nog minder gewicht [zwaartepunt]???
en roozeken ik vlieg eigenlijk altijd wel als het zonnig is
ik heb gister ook nog gevlogen wel veel wind maar ja het is nooit echt vaak windstil en anders vlieg je ook zo weinig

groeten wiebe
ps vi-per bedankt voor de foto,s en de virage gaat vertikaal met 14,4v

Hay Wiebe

Ja gisteren waaide het hier ook best ,en vanavond ook weer :x ik wilde gaan vliegen maar wacht toch weer op minder wind het zit niet mee.
Maar ik heb 45 jaar zonder een rc vliegtuig gevlogen dus die paar daagjes moet ik ook nog wel kunnen uithouden.
Onder de logo 20 gaan trouwens 20 cellen van 2400mh vliegt hij 10 minuten op.
Ik heb net nog het zwaartepunt bepaald maar de standaard 600mh accu moet helemaal de neus,het 1500mh pack kan wel wat meer naar voren.
Vraagje Wiebe hoe kan ik de prop losmaken als ikdat zou willen.
Mvg Jan.

Das wel heel erg licht, ook qua vermogen... Ik blijf nog even rondkijken, en wachten tot ook de prijs wat zakt :cry:

Groeten
tim

ff weer ontopic over de MPX EZ!

Is het gewicht van een mega zo'n probleem? Heeft zo veel meer watjes in huis. (watjes/gram) {euro's/watt}
Wiebe, met welke regelaar voed jij je mega?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back