Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zet het hier gerust neer!zou je mij wat meer info via pb willen sturen? wil ook zo iets namelijk
ik zit nog met een vraag .
om dat de kist flink wat gaat wegen wil ik de buis die nu in de vleugel zit langer maken.
wat is de beste manier om een mooi rond gat te krijgen om een langere buis te monteren?
uit ervaring weet ik dat met een boor uit hollen geen mooi resultaat geeft.
ik had het id om een messing buis scherp te maken net als een appelboor maar dan blijft het deel wat je los ge boort heb vast zitten.
wie weet er raad.
voor de cam en de zender verwijs ik naar deze link goed spul en werkt zonder problemen.
https://www.futurehobbies.com/
ik zit nog met een vraag .
om dat de kist flink wat gaat wegen wil ik de buis die nu in de vleugel zit langer maken.
wat is de beste manier om een mooi rond gat te krijgen om een langere buis te monteren?
uit ervaring weet ik dat met een boor uit hollen geen mooi resultaat geeft.
ik had het id om een messing buis scherp te maken net als een appelboor maar dan blijft het deel wat je los ge boort heb vast zitten.
wie weet er raad.
Hoi allemaal,
Ik heb hier zonet een Easystar van een vriend overgekocht, welke enkel nog een regelaar ontbreekt (het originele parmax 400 motortje heb ik wel)...
Ik had graag een beetje raad gekregen ivm aanschaf vd regelaar;
Is het bijvoorbeeld verstandig om meteen voor een brushless-setup te opteren ?
(en dan beginnen met een brushless motorje dat ongeveer evenveel/-weinig vermogen heeft als de 400. Of kan dit niet ??)
alvast bedankt
groet
Willem