Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat zijn die rondjes in je vleugel
vergeet dan niet je vleugel te verstevigen omdat je anders met een duikvlucht wel eens kans hebt dat je vleugels knappen.
ik spreek helaas uit ervaring!
moet ik er wel bij vertellen dat ik met een setup van 600 wat vloog.
groetjes erik.
Klopt niet met je handleiding. Die geeft aan: de korte zijkanten van de roeren lossnijden en er een dun schuurpapiertje langshalen. De lange (scharnier)kant laten vastzitten!
Als je de roeren aan de zijkanten laat vastzitten worden je servo's ernorm belast omdat het roer niet vrij kan scharnieren. Hoor jij geen 'gekraak en gesteun' van je servo dan?
Neen, geen gekraak/gekreun. Bedoel je met korte zijkanten dit?
![]()
If so, die zijn uiteraard los he! Dat is al standaard los bij de RR versie. Bij mij toch.![]()
Ik ben eraan te denken om volgende lente een wireless camera te installeren.. Al heb ik geen idee of zo een ding wel de moeite is (kwa bereik enz). Kan er niet veel over vinden precies.. :s
2100mah maar er moet nog iets lood bij.
de spinner zat bij de motor.
Staat die motor niet heel erg omhoog te blazen?
Hallo,
Kan de easy star ook met 8 cellen gevlogen worden, of leidt dit tot snelle slijtage van de motor?
En ik zou wel eens willen weten wat ongeveer de topsnelheid is van de easy star met de stock motor en 7 cellen.
Groetjes.....