Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Denk het niet. Zo te zien zit er al een langere buis/staaf in de vleugel.ziet er idd goed uit, maar verzwakt de vleugel niet als je de servo's er IN bouwd ?
Ik zou voor de Plush gaan. Ik heb Plush regelaars van 10A tot 80A en nog nooit problemen mee gehad. Prima in te stellen met de programmeerkaart en mooie soft cut-off voor LiPo. Ik heb ook 18A en 30A Super Simple regelaars gehad en dat zijn ronduit waardeloze regelaars. Op sommige motoren zijn ze niet goed te krijgen qua timing en heb je niet veel meer dan een hele trage soft-start of de motor wordt gloeiend heet. Als je al moet besparen op een paar euro/dollar dan kun je beter stoppen met deze hobby. :?@niels,
Bestel de Supersimple,
Die is op voorraad, de Plush niet en je betaalt veel minder voor en ook zeer goede regelaar hoor![]()
Nee, aluminium is te zwaar en te zacht. Dan knapt je vleugel gewoon en buigt de aluminium staaf braaf mee. Gewoon een carbon buis van (ik geloof) 8mm buitendiameter en een wanddikte van 1,5 à 2mm.@ Sleurhutje,
is een alluminium buis ook goed ?
En duw je die koolstof buit er gewoon in of heb je eerst het gat wat dieper gemaakt ?![]()
Toch eens in Weert komen kijken of ik net zo wild vlieg met mijn easystar als jullie, ik snap niet dat jullie allemaal van die zware verstevigingen moeten maken..........
Bij mij blijft alles nog steeds heel en ik haal heel veel gekke dingen ermee uit.