Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en dat is hoeveel amp ongeveer?? ik ben daar echt een noob in om dat soort dingen te berekenen :lol:lexieplexie zei:Met de originele prop en een 3s1p lipo trekt de mijne zo'n 160 Watt.
lexieplexie zei:Ik heb gewoon deze rakker er tussen geschroefd![]()
Over welk toestelletje hebben jullie het precies? Heb ook interesse. Wat kan het opmeten en wat kost het en waar koop je het?morgoth924 zei:Zelf gebruik ik een drp-datalogger, is niet uit te breiden met een schermpje. Als ik op het veld gegevens wil bekijken moet ik zorgen dat ik een laptop mee heb, schermpje is dan toch iets handiger.
robert14 zei:ik was vandaag op de vliegclub en had mn easystar mee, daar kreeg ik te horen dat ik met een ez alleen het zweefbrevet kon halen en als je dus een ander vliegtuig wilt moet je eerst een motorbrevet halen. er werd mij geadviseerd om een charter te nemen en daarmee te gaan lessen, een ez vonder ze alleen leuk voor erbijm ook kende bijna geen enkele insturcteur de ez. volgende week vrijdag wouden ze ermee vliegen om te kijken tot hoeverre de ez geschikt zou zijn.
robert14 zei:ik was vandaag op de vliegclub en had mn easystar mee, daar kreeg ik te horen dat ik met een ez alleen het zweefbrevet kon halen en als je dus een ander vliegtuig wilt moet je eerst een motorbrevet halen.
Maarten Engelhardt zei:Hoe veelzijdig de EZ is, blijkt dat je r mee af kan vliegen voor je zweefbrevet..... en als je er een landingsgestel onder zet, ook als motorkist![]()