Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat je een EasyStar hebt? Je zal tenminste een zender en ontvanger nodig hebben met een kanaaltje extra dan de Easy nodig heeft, dus vier kanalen. En dan zal je wel wat moeten prutsen aan de romp. Maar het is goed denkbaar bijvoorbeeld je parachutist met een elastiek onder de romp te binden, (parachute ook opgerold onder het elastiek natuurlijk) en het elastiek vast te haken aan het armpje van een servo. Dan hoef je die servo maar te bedienen en hij gaat. Waar je die servo moet plaatsen, tja, dat moet je nog even uitvogelen.tip zei:ik heb een vraag. ik heb een poppetje aan een para en die wil ik graag droppen. qua gewicht kan het wel want het weegt maar iets van 40 gram. heeft iemand een idee hoe ik zo'n houder kan maken voor dat poppetje, en hoe ik hem dan kan droppen.
Commander Clumsy zei:tip en thobo zaten samen op MSN
Toen zei tip tegen thobo:
'Zullen we eens een grapje uithalen?'
thobo knikte driftig van ja!
etc..
etc...
etc....
pdspds zei:bdoets zei:Deze set heeft een borstelmotor; het vliegt ongetwijfeld, maar zoals je uitgebreid op dit forum kan lezen hebben veel mensen hun EasyStar uitgerust met een borstelloze motor, in combinatie met een lipo accu. Dat vliegt vlotter, leuker en langer, en is dan ook duurder. Maar in principe is het later ook nog mogelijk om het toestel om te bouwen naar borstelloos.
Succes,
Bart
Is het ook mogelijk (heeft het zin, de gewone set up te houden, dus met borstelmotor maar een lipo gebruiken?