Multiplex Evo 9 synthesyser

hoi,

Ik ben van plan om een multiplex evo 9 aan te gaan schaffen, zit nog te twijfelen of een kristal of een synthesyser verie. (gebruik nu een cockpit MM)

Nu zijn de zenders, vooral de synthesyser versie, in duitsland een stuk goedkoper dan hier in nedeland... echter zijn de zenders in het duits.

Zijn hier nog meer nadelen aan als ik duitsland een zender aanschaf en is de software is om te zetten naar het nederlands of engels?

groet Frank

Standaard kun je de taal switchen bij de Evo, Engels of Duits.
Nederlands is niet te krijgen.

Het maakt voor de garantie geen moer uit waar je hem koopt omdat Multiplex een servicepunt heeft in Nederland. Mocht er toch nog Nederlandse software komen kun je dat daar laten veranderen.

Is de kristalversie nog wel verkrijgbaar, ik dacht gelezen te hebben dat die niet meer geproduceerd werd.

Kris

PS: ik heb een synth uit duitsland en ben er erg teverden over.

@ kris,

is die van jou om te zetten naar het engels?

Frank.

want dan is het zeker de moeite waard om ff naar duitsland te rijden...

Bij de Evo-zenders kun je naast het Engels zelf een tweede taal kiezen. Standaard worden ze Engels-Duits geleverd. Via internet kun je de laatste software-versie downloaden en ook de verschillende talen. Nederlands is (ook na herhaald aandringen) nog steeds niet beschikbaar en zal ook wel niet komen.

de mijne komt ook van bij Wiggerich, op de beurs in Dortmund, vorig jaar en kan gewoon duits en engels hoor.

@ Corrien, heb jij weet van een upgrade van de software, op amerikaanse fora wordt erover gespeculeerd maar niemand weet echt iets...

Kris

:nooo:...... ik zou ook niet weten wat er te updaten valt. We zitten nu aan software-versie 1.4 en printversie 2.0. Uiteraard wordt er continu gedokterd aan deze paradepaardjes, maar als men spectaculaire verbeteringen/veranderingen doorvoert krijgt niemand daarvan wat te horen totdat deze in de produktieseries opgenomen worden.

er zijn wel een paar kleine dingskes, zoals de vertraging bij het overschakelen tussen flightmodes. maar als ji jer niets van weet zal hij er nog wel niet aankomen zeker ;-)

Kris

Back