@Tarkan
Bedankt voor de input. Ik zal hier goed op letten als het toestel komt
Ik weet niet of het de bedoeling is hier in het watervlieggebeuren maar een ander degelijke tread vind ik niet.
Vandaag dan echt de kogel door de kerk. Een Funcub staat in bestelling met levering komende week. Deze besteld bij een Nederlandse shop die zowaar het goedkoopst bleek te zijn.De setup is besteld bij het nieuwe warehouse wederom in Nederland. Daar heb ik de volgende onderdelen besteld:
NTM Prop Drive Series 35-36A 910Kv / 350W
Hobby King 60A ESC 4A UBEC
Turnigy nano-tech 2200mah 3S 35~70C Lipo
Turnigy Servo Signal Reverser
Hoi, en allen een goed viegvol 2013!
Ik heb dezelde motor en heb er vandaag 6 batterijen doorheen gedrukt. Ik heb een 11x7x3 prop gebruikt en deze zit wel dicht bij het limiet wat de motor aan kan. Normaal zou ik de 12x6 gebruiken maar ik had de 3 blads er toch nog aan zitten vanwege het feit dat ik vorige keer met de ski's vloog. uiteindelijk gemm 350W en 30A eruit geperst. Dus misschien is jouw ESC een beetje overkill, maar daar zal je wel een reden voor hebben gok ik. Er stond redelijk wat wind vandaag dus zeker 2 spannende landingen gehad maar alles verliep goed dus....heerlijk gevlogen en morgen weer (hang er dan de 12x6 er weer aan en weer met wattmeter aan boord gas geven) succes en geniet binnenkort....