Multiplex Funcub 2010

He He hep er eindelijk een gevonden nieuw in de winkel,:banana::banana:
en deze man had er nog een staan maar deze zal denk ik al weer weg zijn.
Ik ben druk aan het plakken, ik blij, mijn vrouw blij met het feit dat mijn kleren weer geheel onder de seconde lijm zitten, en deze weer rijp zijn voor de vuilbak.:rolling::p
Maar ja dat kan de pret nie drukken, en weet je wat ik heb er maar meteen een paar drijvers bij gepakt, kan ik lekker watervliegen met de vakantie.

Staan op de vorige pagina zag ik net. ;)
hmm verrek, het viel me pas op bij dat koel gat plaatje, leuk man!
Maar slinger je zon joekel van een schuim mop niet zo van je asje af?
Das wel een mooi balanceer kunstje iig.
Ik vind mijn kleine spinnertje ook een beetje maf staan op mijn funcub, dus das mooi bedacht.

Ik heb een berichtje van een shop gekregen, net over de grens in Duitsland, dat ze in de loop van volgende week weer leverbaar worden. De eigenaar had telefonisch contact gehad met Multiplex.

Multiplex bewijst helaas ieder jaar opnieuw dat ze zich niet aan hun woord houden m.b.t. levering, vooral van nieuwe modellen, eerst eens zien, dan geloven. Betere info dan dit heb ik helaas niet.

Klopt dus het lijkt goed te gaan.
Nog even een mail nagestuurd om gelijk maar de drijvers mee te suren.
Maandag even bellen en checken.
Groet
Ton

Heb je hem nou nog niet Ton?
Sjonge die voorraad is wel erg bezopen bij multiplex. :(
Ik heb denk ik stinkend veel geluk gehad toen ik hem zomaar even ergens bestelde. :lol:

Hallo,

Als je de motor van HK
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TR 35-42D 1000kv Brushless Outrunner eq: AXi 2820
er op zet zit dan de motor direct tegen het motorschot?
Met andere woorden steekt de as van 4 mm door het schot of de bijgeleverde adaptor?
Als het de as is die doorsteekt welke adaptor gebruikt men dan.
Als het de adaptor is die door steekt zit de motor dan vast aan het bijgeleverde kruis?
bedankt
Ton

De bijgeleverde propadapter gaat er niet op werken. Het is gewoon de motor-as die door het schot heenkomt. Je moet bij Hobbycity even kijken naar een collet voor een 4mm as. Bijvoorbeeld deze: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Shaft adapter to suit 4.0mm motor shaft (collet)

Als je toch aan het klikken bent bij HC, kijk dan naar de 3542 van de SK serie. deze zijn wat beter van kwaliteit. Betere magneten en lagertjes, zelfde vermogen. http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7125

Laatst bewerkt door een moderator:
Die collet heeft mij potentieel 3 asjes gekost omdat die slecht gecentreerd is.
Ik ben nu de versie met madeschroefjes aan het proberen.

Rogier,
Alles is al binnen en omdat ik het model nog niet heb (misschien na het telefoontje vanmiddag) wil ik alvast de props pas maken.
Ik begrijp nu dus dat dit op de as is met een andere (heb ik ook liggen) dan de bijgeleverde adaptor.
Ik kan dus weer aan de slag.
Bedankt
Ton

Sven,
Hou ik in de gaten!

Pffft, nou als het goed gaat staat DHL deze week voor de deur met de Funcub.
(de laatste in Europa???) Vliegman nog bedankt voor de tip!

Nog even een vraagje:
Is het slim de drijvers voor het samenbouwen ook in huis te hebben of kun je deze later ook nog makkelijk monteren.
Ton

Back