Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo,
ik heb ook een funcub
toen ik de eerste paar keren met deze kist vloog vond ik het eigenlijk een saaie kist. totdat mijn vader zich omdraaide en ik wat kon gaan proberen.
ik vind het nu echt een hele leuke kist en doe d'r ook alles mee.
meskant en dan met de vleugel de grond aan tikken
touch and go op z'n kop
prophangen etc.
ook heb ik er afgelopen seizoen 2 vossenjachten mee gevlogen.
deze heb ik ook beide gewonnen met de funcub
ook heb ik er mee meegedaan aan limbo vliegen.
het touw was op ongeveer een halve meter gespannen.
en daar dan op de kop onderdoor vliegen
mocht helaas daarna niet meer meedoen aan de wedstrijd omdat mijn vader het toch een beetje eng vond.(en aan zijn hart moest denken)
en het is nog nooit mis gegaan
max
Eindelijk weer eens tijd om te vliegen, vandaag met de funcub gevlogen...
Nee helaas. Ik heb wel nog in de planning staan om deze eens te kopen.
Ik heb in de buurt niet echt water om op te vliegen. De Maas is wel in de buurt, maar redelijk snel stromend en er zit meerstal wel wat golfslag op.
De Maas lijkt mij niet echt geschikt. Maar ik moet een voor google earth gaan zitten om een mooi water te zoeken..
Hoi,
Dit weekend lukt dus niet maar zeker een andere keer op de Zuid Willemsvaart afspreken met Funcups en andere watervliegtuigen. Kan niet wachten nu eindelijk de zon weer eens een beetje schijnt. Als er maar een bootje is want zwemmen wordt toch wel erg vervelend.
Groetjes, Erik.
Echt jammer Erik, doen we nog eens over.
Wij gaan morgen in ieder geval even naar de waterkant, weer is frisjes, maar ziet er verder perfect uit (weinig wind en droog). Gaan minimaal met 3 Funcubs, misschien meer. Bootjes heb ik keuze uit meerdere, neem meestal klein polyester roeibootje van (2.7m) mee, gooi ik wel in m'n aanhanger, die til je eenvoudig naar de waterkant (kan niet overal met een boottrailer te water)
<edit>
Effe fototje uit dit topic gehaald, het reddingsvaartuig![]()
![]()